جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج برخی مطالعات نشان می‌دهد سیر ممکن است پاسخ ایمنی بدن را تقویت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیر از مواد غذایی پر طرفدار در ترکیبات مواد غذایی ایرانی‌ها است و ترکیبات مفیدی برای سلامتی دارد؛ سیر حاوی ترکیباتی با خواص دارویی قوی، بسیار مغذی با کالری بسیار کم است.

وب‌گاه فرارو

مردم کشور ژاپن به داشتن عمر طولانی معروف هستند، و عوامل تاثیرگذار در این موضوع راز‌هایی است که در سبک زندگی آن‌ها پنهان است.

وب‌گاه فرارو

بیوتین که به عنوان ویتامین B 7 یا گاهی اوقات ویتامین H شناخته می‌شود، یک ویتامین محلول در آب است که متعلق به گروه B-complex است.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D ممکن است در سرطان سینه نقش داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

خوردن بیشتر غلات کامل مانند برنج قهوه‌ای ممکن است عوامل خطر بیماری قلبی مانند سطح کلسترول بالا را کاهش دهد. بر اساس تجزیه و تحلیل 45 مطالعه، افرادی که بیشترین غلات کامل از جمله برنج قهوه‌ای را مصرف می‌کردند، 16 تا 21 درصد کمتر از افرادی که کمترین غلات کامل مصرف می‌کردند، در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی بودند.

وب‌گاه فرارو

در این ویدئو طرز تهیه ساندویچ مرغ لقمه‌ای با استفاده از نان تورتیلا به شما آموزش داده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رضا کریمی مستوفی، مدیرعامل این شرکت داروسازی اظهار کرد: داروی تولیدی ما که ترکیبی از متفورمین، امپاگلیفلوزین و لیناگلیپتین است با سه مکانیسم اثر متفاوت، قند خون را در بیماران دیابتی کاهش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

عدس پلوی گلستانی یکی از انواع خوشمزه عدس پلو است که از ترکب برنج با عدس، مرغ، رب انار و ادویه تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مقوی است.

وب‌گاه فرارو

در اینجا 12 حقیقت جالب در مورد گوش شما وجود دارد که پیچیدگی و اهمیت آن‌ها را برجسته می‌کند.

وب‌گاه فرارو

اگر دوست دارید در کنار غذا‌های مختلف از دورچین سبزیجات سرخ شده استفاده کنید، یا تنها قصد دارید سبزیجات را در روغن تفت دهید، بهترین روغن برای این کار روغن گیاهی است. معمولا سرخ کردن سبزیجات، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حرارت ملایم انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

گیاهی که پشه‌ها را از حیاط دور می‌کند، گیاه بعدی که پشه‌ها را دفع می‌کند گل همیشه بهار است. شکوفه‌های نارنجی و زرد این گیاه می‌تواند مشکلات آفات باغچه را کاهش دهد. گل همیشه بهار حاوی یک ترکیب طبیعی است که در مواد دافع حشرات یافت می‌شود که به لیمونن معروف است. این گیاه بویی را تولید می‌کند که پشه‌ها نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدیو با حضور دکتر اسدزاده در مورد اینکه رژیم‌های غذایی در طب نوین و طب سنتی چه تفاوت‌هایی دارند و همچنین در مورد استفاده از علوم طب سنتی و ساخت دارو در طب مدرن صحبت می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

ناخنک چشم که با نام Pterygium شناخته می‌شود، ضایعه‌ای گوشتی است که از سمت بینی شروع‌شده و به سمت قرنیه چشم شروع به حرکت می‌کند. این بافت اضافی به‌تدریج روی سفیدی چشم را پوشانده و اگر به سیاهی و قرنیه چشم برسد می‌تواند مشکلاتی در بینایی مانند تاری دید و دوبینی ایجاد کند. اگر ناخنک در هر دو چشم بیمار رشد کند، ناخنک دوطرفه نامیده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

ذرت بوداده ویژگی‌هایی دارد که آن را به میان‌وعده‌ای ایده‌آل برای سینما تبدیل می‌کند. صدای ترد شدن ذرت بوداده به نوعی با صدای فیلم هماهنگ می‌شود و همچنین بو و مزه آن می‌تواند تجربه تماشای فیلم را لذت‌بخش‌تر کند.