جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه 55 آنلاین

امروزه بحث حذف قند از میان وعده‌ها و رژیم غذایی داغ است.

وب‌گاه فرارو

سالاد عدس و سبزیجات پخته یکی ازا نواع سالادهای خوشمزه و مجلسی است که از ترکیب عدس با سبزیجات پخته مانند کدو سبز، بادمجان و پیاز تهیه می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

ورود به دهه چهارم زندگی می‌تواند با تغییراتی در بدن همراه باشد. به همین دلیل، مهم است که از طریق رژیم غذایی یا مکمل‌ها، مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را تامین کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دلایل علمی متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد خوردن خیار می‌تواند به بهبود سلامتی شما کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کاهش دریافت کلسیم در وعده شام و در عوض افزایش آن در وعده صبحانه می‌تواند منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ این مطالعه که در نشریه «بی ام سی پابلیک هلت» منتشر شد، دریافت کلسیم در رژیم غذایی بیش از 36 هزار بزرگسال آمریکایی را با استخراج از نظرسنجی‌های ملی سلامت و تغذیه آمریکا بین سال‌های 2003 تا 2018 مورد بررسی...

وب‌گاه فرارو

سبزیجات، این هدایای رنگارنگ طبیعت، نه تنها سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند، بلکه به دلیل کالری و چربی پایین، می‌توانند نقش موثری در کاهش وزن و حفظ تناسب اندام ایفا کنند. در این مقاله، به معرفی بهترین سبزیجات برای لاغری و فواید بی‌نظیر آن‌ها می‌پردازیم.

وب‌گاه فرارو

دریافت کالری کافی: برای عضله‌سازی و ریکاوری پس از تمرین، به کالری کافی نیاز دارید. به طور کلی، زنان بدنساز مبتدی باید به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، 30 تا 35 کالری در روز دریافت کنند. مصرف پروتئین کافی: پروتئین برای ساخت و ترمیم عضلات ضروری است. زنان بدنساز مبتدی باید به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، 1.2 تا 1.7 گرم پروتئین در روز مصرف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داروهای لاغری یا ضد چاقی به خیلی از افراد کمک می‌کنند وزن کم کرده و آن را حفظ کنند. مصرف دارو می‌تواند بخشی از یک برنامه جامع ضد چاقی باشد. خیلی از افرادی که برای لاغری به پزشک مراجعه می‌کنند در مورد داروهای لاغری سؤال می‌پرسند. یکی از مسئله‌هایی که معمولاً در مورد داروهای لاغری مطرح می‌شود عوارض جانبی آنهاست. داروهای لاغری یا ضد چاقی به خیلی از افراد کمک می‌کنند وزن کم کرده و آن را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود آنکه قند میوه ها نسبت به قندهای فرآوری شده سالم هستند با این حال باید در مصرف آنها اعتدال را رعایت کنید.

وب‌گاه تابناک

تحقیقات روی موش ها نشان می دهد که رژیم های کتوژنیک ممکن است پیری اندام ها را تسریع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آبگوشت یکی از قدیمی ترین غذاهای ایرانی است که بسیار لذیذ و پر طرفدار است؛ اما این غذا هم مانند تمامی غذاهایی دیگر ضرر هایی دارد که برای عده ای خطرناک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خوراکی خوشمزه و محبوبی وجود دارد که مصرف آن باعث کاهش عقل و به خطر افتادن سلامت عقلی خواهد شد و بهتر است این خوراکی هارا مصرف نکنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیقی در برزیل نشان می‌دهد که پوست انگور برزیلی یا جابوتیکابا، غنی از ترکیبات فنولی است و می‌تواند به کنترل قند خون و التهاب در افراد مبتلا به چاقی و سندرم متابولیک کمک کند و در صورت مصرف به‌عنوان پودر مکمل، فواید سلامتی قابل‌توجهی ارائه می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

سلامتی به رژیم غذایی سالم و ورزش و خواب کافی بستگی دارد و پژوهش‌ها ارتباطی واضح بین آن‌ها نشان می‌دهد. تغذیه خوب، انرژی لازم برای ورزش را فراهم می‌کند و بسیاری مردم معتقدند که ورزش کافی باعث می‌شود آن‌ها بتوانند به اندازه کافی بخوابند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از غذاها و نوشیدنی‌ها وجود دارد که می‌توانند اضطراب و افسردگی را بدتر کنند و علائم را حتی غیر قابل تحمل کنند و روحیه شما را به میزان قابل توجهی پایین آورند.

وب‌گاه فرارو

وقتی نوبت به کاهش وزن و کوچک کردن شکم می‌رسد، افراد بیشتر روی خوراکی‌ها تمرکز می‌کنند و اهمیتی به نوشیدنی‌ها نمی‌دهند. اما به توصیه متخصصان، برای کاهش چربی شکم بهتر است در عادات نوشیدن هم تجدید نظر کنید.