جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

پروتئین یک درشت مغذی است که برای ساخت توده عضلانی ضروری است. معمولاً در محصولات حیوانی یافت می‌شود، اگرچه در منابع دیگر مانند آجیل و حبوبات نیز وجود دارد. گوشت، غذا‌های دریایی، مرغ، غلات، حبوبات و محصولات لبنی منابع خوبی از پروتئین هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مرد 59 ساله مبتلا به دیابت نوع 2 با روش پیوند سلولی جدید، 33 ماه است که بدون انسولین و دارو به زندگی خود ادامه می دهد این موضوع باعث امیدواری سایر بیماران دیابتی شده است.

وب‌گاه تابناک

بهترین راه برای خنک نگه‌داشتن بدن در تابستان این است که رژیم غذایی خود را درست نگه دارید. این کار باعث کاهش گرمای داخلی می‌شود و باعث می‌شود با افزایش دما احساس راحتی بیشتری کنید. در حالی که نوشیدنی‌های سرد و دسر‌های یخ زده ممکن است خنک به نظر برسند، اما اینطور نیستند. در عوض، آن‌ها بر شما تأثیر منفی می‌گذارند. در اینجا لیستی از مواد غذایی که شما را خنک و سالم نگه می‌دارد آورده شده...

وب‌گاه فرارو

بهترین راه برای خنک نگه‌داشتن بدن در تابستان این است که رژیم غذایی خود را درست نگه دارید.

وب‌گاه فرارو

امروزه تخم‌مرغ به‌عنوان یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین مواد غذایی برای دریافت پروتئین موردنیاز بدن محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر کمبود ویتامین B دارید، طبیعی است که اغلب احساس خستگی یا حتی افسردگی کنید. مصرف مکملی که حاوی ویتامین B باشد، چه به صورت قرص و چه به صورت تزریقی، می‌تواند باعث افزایش سطح انرژی شود. برای اینکه بدانید این ویتامین را چه زمانی از روز مصرف کنید، این مطلب را بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

روده بزرگ شما نقش حیاتی در هضم دارد و بخش مهمی از دستگاه گوارش شما است.

وب‌گاه مشرق نیوز

داروهای لاغری یا ضد چاقی به خیلی از افراد کمک می‌کنند وزن کم کرده و آن را حفظ کنند. مصرف دارو می‌تواند بخشی از یک برنامه جامع ضد چاقی باشد.

وب‌گاه فرارو

آیا هویج خوب است؟ آیا نور آبی بد است؟ کارشناسان نه باور رایج درباره تاثیر موارد مختلف بر روی بینایی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

آب هویج با زنجبیل نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند، بلکه به دلیل داشتن فیبر بالا و خاصیت آنتی‌اکسیدانی، متابولیسم و هضم را بهبود می‌بخشد. افزودن این معجون به رژیم غذایی روزانه، انتخابی هوشمندانه برای حفظ سلامتی و تناسب اندام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ایران دو گونه خرس سیاه و قهوه ای زندگی می‌کنند. خرس های ایران نیز به مانند خویشاوندان خود در سایر نقاط دنیا شناگران قابلی هستند و اگر آب ببینند از هر فرصتی برای آبتنی استفاده می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

میوه عناب که به خرمای قرمز یا چینی معروف است، کالری بسیار کمی دارد و سرشار از فیبر و مواد مغذی می‌باشد. به‌علاوه، این میوه با دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالا در سلامتی انسان از جمله پاکسازی کبد، دفع سموم اضافی، رشد مو، پیری، لاغری، کاهش وزن و... نقش مهمی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مرد 59 ساله مبتلا به دیابت نوع 2 با روش پیوند سلولی جدید، 33 ماه است که بدون انسولین و دارو به زندگی خود ادامه می دهد این موضوع باعث امیدواری سایر بیماران دیابتی شد ه است.

وب‌گاه عصر ایران

تاثیر آب و هوا را می‌توان روی مو و پوست احساس کرد. یکی ازپدیده‌هایی که در فصل زمستان رخ می‌دهد، ریزش مو است، البته ریزش مو دلایل مختلف جسمانی، عصبی و روحی روانی دارد که نداشتن یک رژیم غذایی مناسب هم از جمله این دلایل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی اخیر تأثیر رژیم غذایی غربی بر میکروبیوم روده و تأثیر متعاقب آن اختلال در تنظیم میکروبیوم بر خطر ابتلا به بیماری های مزمن را برجسته کرده است.