جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که بیشترین غلات کامل از جمله برنج قهوه‌ای را مصرف می‌کردند، 16 تا 21 درصد کمتر از افرادی که کمترین غلات کامل مصرف می‌کردند، در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعات خواب و کسالت صبحگاهی و روزانه می‌شود که بعضا ساعت خوردن شام را نیز به تعویق می‌اندازد. البته غذا خوردن در ساعات آخر شب به تنهایی بعید است که مستقیما باعث بروز بیماری‌های خطرناک شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر به طور مداوم مقدار زیادی از آن را هر روز صبح روی نان تست خود میل کنید، ممکن است خود را در معرض خطر ابتلا به شرایط پزشکی خطرناک و حتی تهدید کننده زندگی قرار دهید.

وب‌گاه فرارو

میوه‌های بهاری با طعم و رنگ‌های زنده، از خواص بسیاری برخوردارند که برای سلامتی مفید هستند. این میوه‌ها غنی از ویتامین‌ها، مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌های مفید بوده که به افزایش ایمنی بدن، حفظ سلامت پوست، کاهش التهابات و حفظ سلامت قلب کمک می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

کاهو یکی از پرمصرف‌ترین سبزیجات دنیاست که خواص زیادی برای سلامتی بدن داشته و دارای تاریخی کهن است. داشتن تناسب اندام و مقابله با سرطان و تقویت چشم‌ها و... از فواید بی شمار مصرف روزانه کاهو است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میگرن یکی از انواع سردردهاست که افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این نوع سردرد معمولا به صورت ضربانی یا کوبنده ظاهر می‌شود و با علایمی مانند حالت تهوع یا استفراغ و حساسیت به نور و صدا همراه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در سال 2008، 25 می (5 خرداد) توسط انجمن‌های علمی تیرویید بین المللی به عنوان روز جهانی تیرویید و سپس با توجه به اهمیت تیرویید در سلامت، هفته اطلاع رسانی تیرویید تعیین شد. هدف از این نام گذاری روز و هفته تیرویید، ارتقای دانش همگانی و همچنین افزایش توانایی و مهارت علمی پزشکان و دیگر ارایه دهندگان خدمات سلامتی در ارتباط با غده تیرویید و نقش آن در...

وب‌گاه فرارو

میگرن یکی از انواع سردردهاست که افراد زیادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این نوع سردرد معمولاً به‌صورت ضربانی یا کوبنده ظاهر می‌شود و با علائمی مانند حالت تهوع یا استفراغ و حساسیت به نور و صدا همراه است.

وب‌گاه فرارو

ویتامین‌ها و مواد معدنی خاصی وجود دارند که بدن شما نمی‌تواند بدون آن‌ها زندگی کند؛ منیزیم یکی از این مواد معدنی است.

وب‌گاه فرارو

کاهو از سبزیجات پرخاصیت است. همچنین برگ کاهو برای سلامت بدن هم بسیار مفید است و به درمان بیماری‌ها کمک شایانی می‌کند.

وب‌گاه فرارو

ساده‌ترین راه برای افزودن نعناع به رژیم غذایی این است که مقداری برگ نعناع را در آب جوشانده و معجون در دمای دلخواه در طول روز مصرف شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوسیدگی دندان‌ها مشکلات و آسیب‌های بسیاری برای افراد به وجود می‌آورد. ابتلا به این بیماری پیش از هر چیز درد زیادی برای فرد به وجود می‌آورد و در نهایت برای رفع این مشکلات باید به دندانپزشکی مراجعه شود پوسیدگی دندان‌ها مشکلات و آسیب‌های بسیاری برای افراد به وجود می‌آورد. ابتلا به این بیماری پیش از هر چیز درد زیادی برای فرد به وجود می‌آورد و در نهایت برای رفع این مشکلات باید به دندانپزشکی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلیه‌ها از حیاتی‌ترین اعضای بدن هستند و نقش کلیدی در فرآیند‌های حیاتی دارند. برای حفظ سلامت کلیه‌ها، پزشکان توصیه می‌کنند که بدن را کاملاً هیدراته نگه دارید و مصرف آب فراوان را در برنامه روزانه خود جای دهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خستگی دائمی یا ایجاد آکنه و خارش روی پوست از علائم نشان دهنده تجمع سموم در بدن هستند که برای درمان آن ها باید با روش های طبیعی بدن خود را سم زدایی کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از افراد خیلی راحت و بی‌دردسر از کنار بیسکوئیت‌های شکلاتی یا برشی از کیک می‌گذرند اما این کار برای برخی دیگر بسیار سخت و نبردی ذهنی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاهو از سبزیجات پر خاصیت است همچنین برگ کاهو برای سلامت بدن هم بسیار مفید است و به درمان بیماری ها کمک شایانی می کند.