شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید شما هم کسانی را دیده باشید که با وجود اینکه بدون نگرانی از میزان کالری‌های دریافتی‌شان بر اساس اشتهایشان غذا می‌خورند، هیچ وقت چاق نمی‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید شما هم کسانی را دیده باشید که با وجود اینکه بدون نگرانی از میزان کالری‌های دریافتی‌شان بر اساس اشتهایشان غذا می‌خورند، هیچ وقت چاق نمی‌شوند.

وب‌گاه فرارو

آلوپسی آندروژنیک یا طاسی مردانه در میان برخی از مردان بسیار شایع است. با وجود اینکه برخی پزشکان طاسی مردانه را پاسخ فیزیولوژیک بدن برخی مردان به آندروژن‌ها یا هورمون‌های مردانه می‌دانند، این وضعیت در میان ساکنان برخی کشور‌ها متداول‌تر است. تحقیقات جدید نشان داده‌اند که کشور‌های غربی جمعیت بزرگتری از مردان طاس را در خود جای داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

مولتی ویتامین یکی از مهم‌ترین ترکیبات مورد نیاز بانوان باردار و شیرده است. اغلب بانوان باردار به ویتامین‌هایی مانند اسید فولیک نیاز دارند. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد، یک خانم باردار باید به صورت روزانه حدود 400 میکروگرم اسید فولیک مصرف کند.

وب‌گاه فرارو

‌سیرابی یکی از غذا‌های معروف ایرانی محسوب می‌شود که بر خلاف ظاهر غیر زیبا از طعم فوق‌العاده و خواص باورنکردنی برخوردار می‌باشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که طعم این غذا نیز همانند ظاهر آن چنگی به دل نمی‌زند، اما این کاملا اشتباه است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اظهارات خیام نکویی، ایران دارای قوی‌ترین بانک ژن گندم در دنیا است. این بدان معنی است که ایران از ظرفیت بالایی در حفظ و نگهداری تنوع ژنتیکی گندم برخوردار است.

وب‌گاه عصر ایران

نخود فرنگی یا "نخود باغی" یا "نخود سبز" دانه‌های کوچک و کروی شکلی هستند که از غلاف‌های تولید شده توسط گیاه Pisum خود به دست می‌آیند. این سبزی شگفت‌انگیز صدها سال است که بخشی از رژیم غذایی انسان بوده و در سراسر جهان مصرف می‌شود.

وب‌گاه فرارو

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه استفاده از قرص ناف برای لاغری مبنای علمی ندارد، گفت: درمان چاقی کلید جادویی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه استفاده از قرص ناف برای لاغری مبنای علمی ندارد، گفت: درمان چاقی کلید جادویی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کارشناس تغذیه به افراد پیشنهاد داد تا برای افزایش عمر خود 4 خوراکی را در خانه های خود نگهداری نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نکاتی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند از موهای خود در برابر آسیب‌های احتمالی ناشی از آب و هوای بهار مراقبت کنید یا موهای صدمه‌دیده را درمان کنید و سلامت و زیبایی را به آنها بازگردانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفید شدن موها مشکلی است که همه ما با افزایش سن با آن رو به رو می شویم اما میتوانیم با مصرف این میوه ها روند سفید شدن مو را کندتر کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

تغذیه سالم و سبک زندگی صحیح، دو فاکتور مهمی هستند که می‌توانند به‌صورت ریشه‌ای مشکلات مربوط به مو را کاهش دهند و حتی از بین ببرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای سالم ماندن و جوان ماندن توصیه شده است که حتما زیتون بخورید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احتمالا تمام انسان‌ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می‌رسد، فکر می‌کنند. اما چطور می‌شود که یک فرد در خواب می‌میرد؟