شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه مشرق نیوز

با مصرف برخی میوه و سبزیجات مفید احساس جوانی کنید و از خود در برابر بیماری‌های مرتبط با افزایش سن محافظت کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تخم‌مرغ خوراکی با ارزش غذایی بسیار بالاست که ویژگی‌های درخور توجهی دارد. پژوهشی تازه نیز نشان داده که مصرف روزانه آن استحکام استخوان‌ها را تقویت می‌کند. اما آیا باید هر روز تخم‌مرغ خورد؟

وب‌گاه فرارو

گاهی اوقات ممکن است در عین اینکه سبک زندگی سالم را انتخاب کرده‌اید، به نتایج دلخواهتان نرسید! در چنین شرایطی امکان دارد از توصیه‌های نادرست یا قدیمی پیروی کنید که همین مسئله ممکن است شما را از دیدن تغییراتی که به دنبال آن هستید باز دارد.

وب‌گاه فرارو

سم‌زدایی فرایندی است که بدن به طور شبانه‌روزی با استفاده از مواد مغذی مهم رژیم غذایی انجام می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

اضافه وزن با بسیاری از مشکلات سلامتی با ریسک مرگ زودرس مرتبط است و پزشکان می‌گویند افراد در صورت حفظ وزن سالم، بهترین شانس برای زندگی طولانی را خواهند داشت؛ اما مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه موناش در ملبورن استرالیا انجام شد، نشان داد افرادی که در سن بالای 65 سال وزن کم کرده‌اند، یک سوم بیشتر در معرض خطر مرگ در طی چهار سال هستند. در کمال تعجب آن‌ها هیچ ارتباطی بین افزایش وزن و افزایش...

وب‌گاه خبر آنلاین

اشتباهات در برنامه‌های غذایی یا حتی فعالیت‌های بدنی ممکن است شما را از هدف اصلی که کاهش وزن است دور کند و حتی گاهی نتیجه عکس بدهد.

وب‌گاه فرارو

افت قند خون سبب می‌شود که شما تمایل به خوردن یک ماده غذایی شیرین پیدا کنید؛ و این سیکل معیوب دائم تکرار می‌شود و به مرور زمان باعث افزایش وزن شما می‌شود. مساله تنها افزایش وزن هم نیست. بیماری‌های مختلف در کمین سلامت ما هستند.

وب‌گاه فرارو

آن چه محققان را شگفت زده ساخت این بود که دانش آموزانی که صبحانه نمی‌خوردند به اندازه دانش آموزانی که صبحانه ناسالم می‌خوردند انگیزه و پیشرفت تحصیلی پایینی داشتند. این نشان می‌دهد که خوردن یک صبحانه ناسالم می‌تواند به اندازه نخوردن صبحانه انگیزه و موفقیت را مختل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با مصرف برخی میوه و سبزیجات مفید احساس جوانی کنید و از خود در برابر بیماری‌های مرتبط با افزایش سن محافظت کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه مکمل و ویتامین وجود دارد که می‌توانند کاهش وزن را تا 500 درصد افزایش دهند.

وب‌گاه فرارو

همانطور که این مطالعه نشان داد، ژن‌های خاص مرتبط با طعم، بو و درک بافت می‌توانند بر ترجیحات غذایی و انتخاب‌های غذایی تأثیر بگذارند. برخی از انواع ژنتیکی ازجمله نحوه ذخیره چربی یا پردازش قند‌ها نیز بر پاسخ‌های متابولیک ما به غذا تأثیر می‌گذارند که در ایجاد شرایطی مانند چاقی یا دیابت نقش دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هنگامی که ماده‌ای غذایی را در خانه تان نگهداری می‌کنید نادیده گرفتن میل به خوردن آن غیر ممکن است. به همین خاطر یک استاد راهنما می‌گوید که چهار ماده غذایی وجود دارند که بهتر اصلا اجازه ندهید در خانه تان وجود داشه باشند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنگامی که ماده‌ای غذایی را در خانه تان نگهداری می‌کنید نادیده گرفتن میل به خوردن آن غیر ممکن است. به همین خاطر یک استاد راهنما می‌گوید که چهار ماده غذایی وجود دارند که بهتر اصلا اجازه ندهید در خانه تان وجود داشه باشند! هنگامی که ماده‌ای غذایی را در خانه تان نگهداری می‌کنید نادیده گرفتن میل به خوردن آن غیر ممکن است. به همین خاطر یک استاد راهنما می‌گوید که چهار ماده غذایی وجود دارند که...

وب‌گاه خبر آنلاین

هنگامی که ماده‌ای غذایی را در خانه تان نگهداری می‌کنید نادیده گرفتن میل به خوردن آن غیر ممکن است. به همین خاطر یک استاد راهنما می‌گوید که چهار ماده غذایی وجود دارند که بهتر اصلا اجازه ندهید در خانه تان وجود داشه باشند!

وب‌گاه خبر آنلاین

سه مکمل و ویتامین وجود دارد که می‌توانند کاهش وزن را تا 500 درصد افزایش دهند. افرادی که از این مکمل‌ها و ویتامین‌ها استفاده کردند در برخی موارد توانستند بدون ایجاد تغییرات دیگری در سبک زندگی، وزن خود را کاهش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استفاده منظم از مواد ارگانیک می‌تواند در افزایش فرایند رشد مو مؤثر باشد. البته این تنها راه نیست! بلکه باید رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالمی داشته باشید تا به این هدف دست پیدا کنید. استفاده منظم از مواد ارگانیک می‌تواند در افزایش فرایند رشد مو مؤثر باشد. البته این تنها راه نیست! بلکه باید رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالمی داشته باشید تا به این هدف دست پیدا کنید. به گزارش عرشه آنلاین؛...