شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اشتباهات در برنامه‌های غذایی یا حتی فعالیت‌های بدنی ممکن است شما را از هدف اصلی که کاهش وزن است دور کند و حتی گاهی نتیجه عکس بدهد.

وب‌گاه فرارو

اسید استیک یک اسید چرب با زنجیره‌ی کوتاه است که در بدن شما به اَسِتات و هیدروژن تجزیه می‌شود. برخی از مطالعات حیوانی نشان می‌دهد که اسید استیک موجود در سرکه سیب ممکن است به چندین روش باعث کاهش وزن شود

وب‌گاه عصر ایران

یک راه ساده برای هیدراته (پر آب) نگه داشتن بدن، افزودن سبزیجات تازه به رژیم غذایی است که سرشار از مواد مغذی و همچنین محتوای آب بالا هستند، در این مطلب به برخی از سبزیجات رایج که برای آبرسانی به بدن به طور طبیعی عالی هستند، اشاره شده است.

وب‌گاه عصر ایران

فاکتورهایی مانند سابقه خانوادگی، رژیم غذایی ناسالم، استعمال دخانیات و عفونت هلیکوباکتر پیلوری (Helicobacter pylori) ریسک بروز این بیماری را افزایش می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میوه «انبه»، طعمی تابستانی و شیرین دارد و برای آنکه بدانیم چه کسانی بیشترین بهره سلامتی را از خوردن این میوه می‌برند، ابتدا باید مشخص کنیم که در این میوه پُرفیبر و آبدار چه ترکیباتی نهفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آب نه تنها مایع حیات که نیاز مبرم بدن برای حفظ و ارتقای سلامتی در همه سنین است بلکه به ویژه در فصل گرما که نیاز به هیدراتاسیون (آبرسانی) بیشتر می‌شود، اهمیت آن بیش از پیش افزایش می‌یابد چرا که در گرما بدن ما تمایل دارد آب بیشتری را از طریق تعریق در شرایط آب و هوایی سوزان از دست بدهد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر احساس خستگی برای شما مدت‌ها است که به امری دائمی تبدیل شده، حتماً به پزشک مراجعه کنید؛ اگر آهن کافی در بدن شما وجود ندارد، رژیم غذایی خود را تغییر دهید و اسفناج و گوشت بیشتری مصرف کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویتامین C یک آنتی اکسیدان ضروری است که به محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مضر کمک می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

بنیاد ملی کلیه ایالات متحده توصیه می‌کند برای حمایت از سلامت کلیه‌ها، فلفل چیلی از جمله فلفل سیاه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

وب‌گاه فرارو

دکتر "لیلی ریچاردز" دامپزشکی با یازده سال تجربه در مراقبت از حیوانات در پاسخ به این پرسش که آیا گربه‌ها واقعا نه جان دارند می‌گوید:" متأسفانه گربه‌ها توانایی عرفانی برای بازگشت به زندگی را پس از مرگ ندارند. با این وجود، گربه‌ها دارای برخی ویژگی‌های نسبتا خارق العاده هستند که به آنان کمک می‌کند تا از موقعیت‌های تهدید کننده زندگی جان سالم به در ببرند. سرعت، چابکی و توانایی آنان برای فرود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها، مفهوم زیبایی و ظاهر جسمی به عنوان یک اصل مهم در جوامع مختلف، به شکلی فزاینده مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آب‌هویج یک نوشیدنی انرژی بخش است که تاثیرات بسیاری مفیدی بر بدن از جمله ساخت پلاکت خون دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سلامت مردم در گرو تغذیه سالم و به ویژه نان سالم است و اگر توجه ویژه به آن نشود، سلامت جامعه دچار تهدید می‌شود، بنابراین باید کوشید تا تولید نان کامل تحقق یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات نشان داده‌اند که مصرف توت‌ها می‌تواند به کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو کمک کند، که محرک بسیاری از بیماری‌ها است و مصرف توت را با سودمندی و محافظت از نواحی خاصی از بدن، از جمله میکروبیوتای روده، سیستم عصبی، سیستم قلبی عروقی و سیستم ایمنی مرتبط دانسته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر قصد دارید بدون استفاده از انواع کرم‌های مختلف، به پوستی روشن و شاداب دست پیدا کنید، دمنوش‌های گیاهی متنوعی وجود دارد که این کار را برایتان انجام می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات نشان می دهد که ورزش می تواند به کاهش تجمع چربی مرتبط با افزایش سن در بدن کمک کند.