شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استفاده از عسل فرآوری‌شده و بدون قند فواید بیشتر و طولانی‌مدت‌تری دارد. عسل را بیشتر با خواص تسکین‌دهنده‌، آنتی‌اکسیدانی و ضد میکروب بودن می‌شناسند. همچنین عسل حاوی مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، فسفات، سدیم، کلر، پتاسیم و منیزیوم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حذف همه انواع قندها از برنامه غذایی روزانه، کاری نادرست است. چون مثلا میوه‌ها سرشار از قند فروکتوز هستند که برای بدن بسیار ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خواب رفتگی پاها می‌تواند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B12 باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم غذایی فستینگ ممکن است فواید سلامتی دیگری به جز کاهش وزن داشته باشد، مانند محافظت در برابر دیابت نوع 2، بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیقات نشان می دهد که چاقی ممکن است در تسریع پیری مغز نقش داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

کباب لاهماجون یکی از انواع کباب‌های مشهور و بسیار خوشمزه ترکیه است که با خمیر و نان و لایه‌ای از گوشت و سبزیجات تهیه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

افرادی که بیشترین میزان مصرف گوشت قرمز را داشتند در مقایسه با افرادی که کمترین میزان مصرف را داشتند، 62 درصد بیشتر در معرض خطر ابتلاء به دیابت نوع 2 بودند.

وب‌گاه فرارو

دانه‌های خرما حاوی اسید اولئیک، فیبر غذایی و پلی‌فنول‌ها هستند که با کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و بهبود سلامت کلی مرتبط می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوشیدنی بی‌نظیر و مفیدی وجود دارد که می‌تواند کلسترول خوب شما را افزایش دهد. نوشیدنی بی‌نظیر و مفیدی وجود دارد که می‌تواند کلسترول خوب شما را افزایش دهد. به گزارش عرشه آنلاین، ممکن است وقتی به سن خاصی رسیدید، متوجه شوید که در حال مبارزه با میزان کلسترول بالای خون خود هستید. حتی اگر سهم خود را برای کاهش کلسترول خون، بدون دارو و از طریق رژیم غذایی و ورزش انجام دهید، بدن شما در پاکسازی...

وب‌گاه خبر آنلاین

دانه‌های خرما حاوی اسید اولئیک، فیبر غذایی و پلی‌فنول‌ها هستند که با کاهش بیماری‌های قلبی عروقی و بهبود سلامت کلی مرتبط می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق یک مطالعه جدید، تنها مصرف دو وعده گوشت قرمز در هفته - فرآوری شده یا فرآوری نشده - می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 62 درصد افزایش دهد.

وب‌گاه فرارو

قند‌های طبیعی در میوه‌ها و شیر وجود دارند، اما قند‌های افزوده طی فراوری یا آماده‌سازی مواد غذایی صنعتی به آن‌ها اضافه می‌شوند، مثلاً شیره ذرت با فروکتوز بالا و قند سفید. شیرین‌کننده‌هایی مثل عسل، نکتار یا شهد آگاو و شربت افرا ممکن است با عنوان «طبیعی» روی برچسب‌های محصول نام برده شوند؛ اما باز هم قند افزوده محسوب می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جایگزین‌کردن قند و شکر معمولی با شیرین‌کننده‌های طبیعی مثل عسل یا شربت افرا راه سالمی برای استفاده از مزه شیرین به نظر می‌رسد، اما آیا واقعاً همین‌طور است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

خواب رفتگی پاها می‌تواند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B12 باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

استفاده منظم از مواد ارگانیک می‌تواند در افزایش فرایند رشد مو مؤثر باشد. البته این تنها راه نیست! بلکه باید رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالمی داشته باشید تا به این هدف دست پیدا کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خواب رفتگی پاها می‌تواند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B12 باشد.