شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بحران اقتصادی مردم را خانه‌نشین می‌کند، آنها کمتر تفریح می‌کنند و زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند. هرچه پول کمتری داشته باشند، کمتر به رستوران می‌روند.

وب‌گاه فرارو

محققان کالج دارتموث چندین نوع غذای دریایی را آزمایش کردند و نمونه‌ها نشان دادند که میگو و خرچنگ حاوی سطوح خطرناکی از PFAS (به ترتیب حدود 1.74 و 3.30 نانوگرم در گرم) هستند که یک سم است.

وب‌گاه فرارو

در حالی که تخم مرغ و پنیر می‌توانند ترکیبی خوشمزه و رضایت‌بخش باشند، توجه به نگرانی‌های بالقوه سلامت و اتخاذ رویکرد متعادل برای رژیم غذایی کلی شما ضروری است. متناسب با انتخاب مواد غذایی خود به نیاز‌های غذایی منحصربه‌فرد خود برای حفظ الگوی غذایی سالم و لذت‌بخش مهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ امروزه به دلیل سبک زندگی ناسالم، تغذیه‌های فست فودی و کم‌تحرکی، بسیاری از افراد دچار افزایش وزن و چاقی هستند که این قضیه می‌تواند بسیار نگران‌کننده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محصولات پنیر فرآوری‌شده، که اغلب در ترکیب با تخم مرغ استفاده می‌شوند، می‌توانند حاوی مواد افزودنی و مواد نگهدارنده باشند که ممکن است برای سلامت ایده‌آل نباشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دوران بارداری دورانی حساس و پر از تغییرات در بدن زن است. در این دوران، سلامت مادر و جنین به طور همزمان در معرض خطر قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آهن، یکی از املاح ضروری برای بدن است که در تشکیل گلبول‌های قرمز نقش دارد. گلبول‌های قرمز در انتقال اکسیژن به تمام سلول‌های بدن نقش اساسی دارند و به رشد و ترمیم مطلوب بافت‌ها نیز کمک می‌کنند. زنان به علت کمبود آهن در بدنشان بهتر است تا علاوه‌بر قرص‌های آهن، این نوشیدنی‌ها را نیز در برنامه غذایی خود قرار دهند. آهن، یکی از املاح ضروری برای بدن است که در تشکیل گلبول‌های قرمز نقش دارد. گلبول‌های...

وب‌گاه فرارو

یک متخصص تغذیه، گفت: نوشابه، باعث سیری کاذب در بچه‌ها می‌شود چرا که به دلیل داشتن قند، قند خون آن‌ها را بالا می‌برد؛ در نتیجه میلی به غذا پیدا نمی‌کنند.

وب‌گاه فرارو

یکی از روش‌های رایج برای کاهش وزن، نوشیدن جوش شیرین است که تصور می‌شود چربی سوزی را افزایش می‌دهد و به کاهش وزن اضافی کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

طبق تحقیقات، مصرف برخی از مواد غذایی می‌تواند میزان ترشح هورمون‌های GLP-1 را افزایش داده و شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه دارد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون معاینه پزشکی بالغ بر 84 هزار زائر انجام شده است، گفت: بیش از هزار و 500 زائر به کمیسیون‌های پزشکی معرفی و از این تعداد 150 نفر استطاعت جسمی و روانی‌شان تایید نشده و از حج بازمانده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات نشان می دهد که شروع روز با تخم مرغ می تواند منجر به مصرف کالری کمتر در طول روز در مقایسه با جایگزین‌های غنی از کربوهیدرات مانند غلات صبحانه شود.

وب‌گاه عصر ایران

تخم‌مرغ که در بسیاری از یخچال‌های خانگی جز اصلی تغذیه روزانه محسوب می‌شود، چیزی فراتر از یک گزینه همه‌کاره و خوشمزه است. تحقیقات اخیر دلایل متعددی را برای گنجاندن دو تخم مرغ در رژیم غذایی روزانه نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا کسی از شما متوجه بیشتر شدن استرس و عصبانیت خودش و اطرافیانش در فصل بهار شده است؟ هیچ به علت این رفتارها توجه کرده‌اید؟ آیا ممکنه این رفتار با زمان فصل بهار مرتبط باشد؟!

وب‌گاه فرارو

ما برای عضله سازی، تولید هورمون، تنظیم خلق و خو، اشتها و تقویت استخوان‌ها به پروتئین نیاز داریم. با این وجود، پرسش اصلی ان است که چه میزان و چه نوع پروتئینی را باید هر روز مصرف کنید؟