شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

یکی از روش های رایج برای کاهش وزن نوشیدن جوش شیرین است که تصور می شود چربی سوزی را افزایش می دهد و به کاهش وزن اضافی کمک می کند. با این حال، این کار می تواند باعث بروز نگرانی های مختلف سلامتی شود که می تواند بر کیفیت زندگی شما تأثیر منفی بگذارد. به همین دلیل است که درک علم پشت افزودن جوش شیرین به رژیم غذایی برای کاهش وزن می تواند به شما کمک کند این کار را با خیال راحت و در صحت کامل...

وب‌گاه فرارو

مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران با بیان اینکه زخم مزمن به زخم‌هایی گفته می‌شود که مدت‌زمان درمان آن بیش از 28 روز طول می‌کشد، اظهار کرد: «زخم‌های مزمن 3 دسته «عمده» و یک دسته «نادرتر» دارند و زخم‌های دیابتی در صدر دسته «عمده» قرار می‌گیرند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با مصرف 7 نوشیدنی مورد تایید متخصصان رژیم غذایی، می‌توانید میل خود به شکر را که ریشه بسیاری از مشکلات سلامتی است، به حداقل برسانید یا از بین ببرید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نفخ معده و باد بیش از حد شکم به دلایل مختلف ایجاد می شود و شما را آزار می دهد، دلایلی غیرطبیعی و دور از ذهن شما می توانند در این مشکل دخیل باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همه افراد به دلیل عدم تحمل لاکتوز نمی توانند شیر بنوشند. با این حال، جایگزین های شیر مانند شیر بادام، شیر سویا و غیره در دسترس هستند.

وب‌گاه فرارو

طبق یک مطالعه که در سال 2023 از طریق مجله اروپایی تحقیقات پزشکی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت، فلاونوئید فیستین موجود در خیار ممکن است بتواند روند پیشرفت انواع خاصی از سرطان مانند سرطان پروستات را با اختلال مواجه سازد.

وب‌گاه فرارو

به گفته محققان، به رغم رواج رژیم‌های فستینگ، اگر شما فقط کالری دریافتی روزانه خود را کاهش دهید، بدون توجه به زمانی که غذا می‌خورید، کاهش وزن رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بحران اقتصادی مردم را خانه‌نشین می‌کند، آنها کمتر تفریح می‌کنند و زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند. هرچه پول کمتری داشته باشند، کمتر به رستوران می‌روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آزمایش مهم اولین «واکسن شخصی» برای نخستین بار در جهان در انگلیس در حال انجام است و این واکسن از نوع پیام‌رسان آر. ان.‌ای (mRNA) است که در مقابل یکی از مرگبارترین انواع سرطان به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بحران اقتصادی مردم را خانه‌نشین می‌کند، آنها کمتر تفریح می‌کنند و زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند. هرچه پول کمتری داشته باشند، کمتر به رستوران می‌روند.

وب‌گاه فرارو

محققان کالج دارتموث چندین نوع غذای دریایی را آزمایش کردند و نمونه‌ها نشان دادند که میگو و خرچنگ حاوی سطوح خطرناکی از PFAS (به ترتیب حدود 1.74 و 3.30 نانوگرم در گرم) هستند که یک سم است.

وب‌گاه فرارو

در حالی که تخم مرغ و پنیر می‌توانند ترکیبی خوشمزه و رضایت‌بخش باشند، توجه به نگرانی‌های بالقوه سلامت و اتخاذ رویکرد متعادل برای رژیم غذایی کلی شما ضروری است. متناسب با انتخاب مواد غذایی خود به نیاز‌های غذایی منحصربه‌فرد خود برای حفظ الگوی غذایی سالم و لذت‌بخش مهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص طب سنتی نسبت به فریب تبلیغاتی فضای مجازی درباره دمنوش‌های لاغری و کاهش وزن سریع هشدار داد و گفت: افرادی که تمایل به چاقی یا لاغری دارند باید تحت نظر پزشک و با در نظر گرفتن تداخلات دارویی، درمان خود را آغاز کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ امروزه به دلیل سبک زندگی ناسالم، تغذیه‌های فست فودی و کم‌تحرکی، بسیاری از افراد دچار افزایش وزن و چاقی هستند که این قضیه می‌تواند بسیار نگران‌کننده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محصولات پنیر فرآوری‌شده، که اغلب در ترکیب با تخم مرغ استفاده می‌شوند، می‌توانند حاوی مواد افزودنی و مواد نگهدارنده باشند که ممکن است برای سلامت ایده‌آل نباشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دوران بارداری دورانی حساس و پر از تغییرات در بدن زن است. در این دوران، سلامت مادر و جنین به طور همزمان در معرض خطر قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آهن، یکی از املاح ضروری برای بدن است که در تشکیل گلبول‌های قرمز نقش دارد. گلبول‌های قرمز در انتقال اکسیژن به تمام سلول‌های بدن نقش اساسی دارند و به رشد و ترمیم مطلوب بافت‌ها نیز کمک می‌کنند. زنان به علت کمبود آهن در بدنشان بهتر است تا علاوه‌بر قرص‌های آهن، این نوشیدنی‌ها را نیز در برنامه غذایی خود قرار دهند. آهن، یکی از املاح ضروری برای بدن است که در تشکیل گلبول‌های قرمز نقش دارد. گلبول‌های...