شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

تغذیه مناسب از جمله راهکار‌هایی است که می‌تواند به سلامت مو کمک کند. مصرف غذا‌های سرشار از پروتئین، اسید چرب امگا 3، روی (زینک)، اسید فولیک و ویتامین‌ها می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترک سیگار، انتخاب چربی‌های غیراشباع سالم برای قلب، کاهش وزن و فعال ماندن راه‌هایی هستند که می‌توانید کلسترول خوب خون خود را افزایش دهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

چای رویبوس ماده‌ای به نام گلوتاتیون را افزایش می‌دهد که برای محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب مهم هستند و نشان می‌دهد که چای رویبوس ممکن است اثرات آنتی‌اکسیدانی داشته باشد و به حفظ سلامت سلول‌ها کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهبود سلامت استخوان در کودکان برای رشد و تکامل آن‌ها ضروری است. اما کودکان اغلب غذاهای چرب و شیرین را به غذاهای سالم ترجیح می‌دهند و از خوردن غذاهای مغذی اجتناب می‌کنند. این مساله یکی از نگرانی‌های اصلی والدینی است و سعی می‌کنند از طریق غذاها و وعده‌های غذایی سالم به تغذیه کودکان کمک کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درباره خواص بسیاری از ویتامین‌ها تا به امروز صبحت شده اما کمتر از ویتامین B1 که می‌تواند نقش مهمی در سلامت قلب داشته باشد، سخن به میان رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصص طب سالمندی گفت: سن بزرگ‌ترین عامل خطر برای بیماری آلزایمر است. بیشتر موارد آلزایمر در سنین بالای شصت و پنج سال ایجاد می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بهبود سلامت استخوان در کودکان برای رشد و تکامل آن‌ها ضروری است. اما کودکان اغلب غذاهای چرب و شیرین را به غذاهای سالم ترجیح می‌دهند و از خوردن غذاهای مغذی اجتناب می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

سالاد سبز یکی از انواع سالادهای گیاهی است که از ترکیب نخود با سبزیجاتی مانند خیار، گوجه، کرفس، پیازچه و جعفری تهیه می‌شود و بسیار پرخاصیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

افرادی که به طور منظم گردو را در رژیم غذایی خود قرار می دهند، به تدریج میلشان نسبت به مصرف شیرینی ها، غذاهای پرکالری و پر حجم و چرب کمتر می شود و خطر ابتلا به دیابت و چاقی مفرط در آنها کاهش می یابد. مصرف گردو باعث افزایش حساسیت به انسولین میشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بدان معنا نیست که داشتن سطوح پایین فولات همیشه منجر به افسردگی می شود، یا داشتن سطوح طبیعی فولات از افسردگی جلوگیری می کند. این بدان معنا نیست که داشتن سطوح پایین فولات همیشه منجر به افسردگی می شود، یا داشتن سطوح طبیعی فولات از افسردگی جلوگیری می کند. این بدان معنا نیست که داشتن سطوح پایین فولات همیشه منجر به افسردگی می شود، یا داشتن سطوح طبیعی فولات از افسردگی جلوگیری می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وعده غذایی آزاد، یک وعده دارای مجوز و برنامه‌ریزی شده برای زیر پا گذاشتن موقت قوانین سخت رژیم غذایی است...

وب‌گاه فرارو

خوردن بیش از حد برخی مواد غذایی می‌تواند شانس ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن را افزایش داده و روند پیری را تشدید کند. با محدودکردن مصرف این سه ماده که در این مطلب به شما معرفی می‌شود، می‌توانید به شکل تأثیرگذاری از این قبیل اتفاقات جلوگیری کرده و سال‌های طولانی‌تری جوان و شاداب بمانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تغذیه سالم مناسب موجب می‌شود جوان‌تر بمانید و دوران پیری سالم‌تری را سپری کنید. هرچه مقدار مصرف مواد غذایی مفید و مغذی را در رژیم غذایی خود افزایش دهید و در کنار آن به ورزش منظم و مدیریت استرس خود بپردازید، طول عمر بیشتری خواهید داشت.

خبرگزاری تسنیم

تنقلات ناسالم بخش عمده‌ای از غذای مصرفی روزانه افراد را تشکیل می‌دهد اما راهکارهای ساده‌ای برای کاهش مصرف این تنقلات و جلوگیری از افزایش وزن وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

کاهش میزان شیرینی در رژیم غذایی فواید زیادی برای سلامتی و تندرستی شما دارد. اول از همه، مصرف کمتر شکر می تواند به شما کمک کند وزن بهتری داشته باشید و از ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت و بیماری قلبی جلوگیری کنید. همچنین می تواند سلامت دهان و دندان شما را بهبود بخشد.