شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

بطور کلی، چیزی به نام پوست بی عیب و نقص وجود ندارد! رسانه‌های اجتماعی و جامعه ما را ملزم کرده‌اند که به استانداردهای زیبایی غیر واقعی باور داشته باشیم تا جذاب به نظر برسیم. آنچه اهمیت دارد این است که از درون چقدر سالم هستیم. یک رژیم غذایی سالم، یک روحیه شاد و یک سبک زندگی متعادل می‌تواند پوست خوب و سالمی را برای همه انسان‌ها به ارمغان بیاورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگرچه تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن سیب ممکن است خیلی با مراجعه کمتر به پزشک همراه نباشد، اما افزودن سیب به رژیم غذایی شما می‌تواند به حفظ سلامتی کمک کند. این مطلب نگاه دقیق تری به این موضوع دارد که آیا خوردن روزانه یک سیب می‌تواند به دور نگه داشتن شما از مراجعه به پزشک کمک کند یا خیر.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات تایید می‌کنند که غذا خوردن در آخر شب مخصوصا در افرادی که کمبود خواب دارند، با افزایش وزن و چاق شدن همراه است. به جای غذا خوردن بدون فکر در شب، آشپزخانه را تعطیل کنید و یک روال جدید مانند یک حمام آرامش بخش، قدم زدن در شب، خواندن کتاب یا زودتر خوابیدن برای خودتان ایجاد کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیماری پارکینسون وضعیتی است که منجر به مشکلاتی در حرکت، خواب، سلامت روان و غیره می‌شود. هیچ درمان کاملی تا کنون برای آن ابداع نشده است اما داروها و درمان‌هایی برای کاهش علائم آن مانند لرزش، مشکل در صحبت کردن و انقباضات دردناک عضلانی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غذاهای نامناسب بر روی خلق و خوی شما تاثیر می‌گذارند و همین امر می‌تواند به روند زندگی شما آسیب بزند. غذاهای نامناسب بر روی خلق و خوی شما تاثیر می‌گذارند و همین امر می‌تواند به روند زندگی شما آسیب بزند. به گزارش عرشه آنلاین؛ امروزه زندگی آنچنان سریع و پرمشغله شده که دیگر مجالی برای سرخاراندن هم پیدا نمی‌شود، ریتم تند زندگی و وقت کم روزانه برای انجام بسیاری از کارها موجب می‌شود که بسیاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شماهم از چربی‌های دور شکم و پهلوی خود رنج می‌برید و می خواهید علاوه بر ورزش ورژیم غذایی راه‌های دیگری برای تسریع آب شدن چربی‌ها پیدا کنید. همراه ما باشید. اگر شماهم از چربی‌های دور شکم و پهلوی خود رنج می‌برید و می خواهید علاوه بر ورزش ورژیم غذایی راه‌های دیگری برای تسریع آب شدن چربی‌ها پیدا کنید. همراه ما باشید. به گزارش عرشه آنلاین؛ انجام تمرینات ورزشی و پیروی از یک رژیم غذایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

استرس مزمن می‌تواند آسیب جدی به سلامت جسمی و روحی افراد وارد کند و خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون بیماری قلبی و افسردگی را افزایش دهد. شاید بهتر باشد برای تسکین استرس‌های روزمره، کمی رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افسردگی یک اختلال خلقی است که فقط در ایالات متحده بیش از 17 میلیون بزرگسال را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با این حال، تصور می‌شود آمار واقعی بیش از اینها باشد زیرا بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی به دلایل مختلف به دنبال درمان نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری پارکینسون وضعیتی است که منجر به مشکلاتی در حرکت، خواب، سلامت روان و غیره می‌شود. هیچ درمان کاملی تا کنون برای آن ابداع نشده است اما داروها و درمان‌هایی برای کاهش علائم آن مانند لرزش، مشکل در صحبت کردن و انقباضات دردناک عضلانی وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم از بی‌خوابی رنج می‌برید، بهتر است تا به طور مداوم حداقل دو بار یا بیشتر در هفته ورزش کنید تا کمتر در معرض خطر بی‌خوابی قرار بگیرید. اگر شما هم از بی‌خوابی رنج می‌برید، بهتر است تا به طور مداوم حداقل دو بار یا بیشتر در هفته ورزش کنید تا کمتر در معرض خطر بی‌خوابی قرار بگیرید. به گزارش عرشه آنلاین؛ نتایج این تحقیق در نشریه «بی ام جی اوپن» انتشار یافته است. به گزارش مدیکال نیوز...

وب‌گاه فرارو

بهترین آجیل برای کم کاری تیروئید، شامل گردو، فندق، پسته و بادام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در کنار مصرف کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان، مهم‌ترین نکته برای درمان خشکی پوست، داشتن یک رژیم غذایی متعادل شامل اسیدهای چرب، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است؛ که سد دفاعی پوست را تقویت می‌کند و حفظ رطوبت آن را افزایش می‌دهد. در کنار مصرف کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان، مهم‌ترین نکته برای درمان خشکی پوست، داشتن یک رژیم غذایی متعادل شامل اسیدهای چرب، ویتامین‌ها، مواد معدنی و...

وب‌گاه فرارو

سوپ ازوگلین یکی از انواع سوپ‌های ترکی مدرن و خوشمزه است که از ترکیب دال عدس با بلغور گندم و برنج تهیه می‌شود و بسیار مقوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کنار مصرف کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان، مهم‌ترین نکته برای درمان خشکی پوست، داشتن یک رژیم غذایی متعادل شامل اسیدهای چرب، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است؛ که سد دفاعی پوست را تقویت می‌کند و حفظ رطوبت آن را افزایش می‌دهد.