شنبه 31 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«تینیس وود» با 111سال سن، نامش را به‌عنوان پیرترین مرد جهان در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پختن بیش از حد ماهی ممکن است منجر به خشک و سفت شدن گوشت آن و تشکیل ترکیبات مضر شود و مهم‌تر از آن، خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون آلزایمر و دیابت را افزایش دهد. برای کاهش این مخاطرات، ترجیحاً ماهی را در معرض حرارت و شعله مستقیم قرار ندهید. هم‌چنین سعی کنید زمان پخت را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیماری پارکینسون وضعیتی است که منجر به مشکلاتی در حرکت، خواب، سلامت روان و غیره می‌شود. هیچ درمان کاملی تا کنون برای آن ابداع نشده است اما داروها و درمان‌هایی برای کاهش علائم آن وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استرس مزمن می‌تواند آسیب جدی به سلامت جسمی و روحی افراد وارد کند و خطر ابتلا به بیماری‌هایی چون بیماری قلبی و افسردگی را افزایش دهد. شاید بهتر باشد برای تسکین استرس‌های روزمره، کمی رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گنجاندن پتاسیم در وعده‌های غذایی در کنار کاهش نمک مصرفی برای تنظیم فشار خون و کاهش خطر سکته مغزی مفید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاید باورش برایتان سخت باشد، ولی اگر تلاش کنید پس از این به جای قاشق با چنگال غذا بخورید، قطعا کاهش وزن را تجربه خواهید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنبال کردن انواع رژیم‌های غذایی با قوانین سخت اگرچه وزن را تا حدودی کاهش خواهد داد، اما رضایت شما از این میزان لاغری مطمئنا کوتاه مدت خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

محققان میزان دقیقی از فیبر موردنیاز روزمره در رژیم غذایی را مشخص کردند که به کنترل فشار خون کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

پارکینسون عموما برای سنین پس از 60 سال مشاهده می‌شود، اما بر اساس آمار‌ها حدود 5 تا 10 درصد افراد حتی پیش از 50 سالگی هم به این بیماری مبتلا می‌شوند. در اروپا تخمین زده می‌شود بین 1 تا 2 درصد از افراد بالای 65 سال مبتلا به بیماری پارکینسون باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که اجتناب از استرس‌های گاه به گاه دشوار است، استرس مزمن می‌تواند بر سلامت جسمی و روحی افراد تأثیر جدی بگذارد. در واقع، ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و افسردگی را نیز افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محققان میزان دقیقی از فیبر موردنیاز روزمره در رژیم غذایی را مشخص کردند که به کنترل فشار خون کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

اگر شماهم از چربی‌های دور شکم و پهلوی خود رنج می‌برید و می‌خواهید علاوه بر ورزش ورژیم غذایی راه‌های دیگری برای تسریع آب شدن چربی‌ها پیدا کنید. همراه ما باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیماران مبتلا به دیابت با 15 کیلوگرم کاهش وزن می‌توانند این بیماری را شکست دهند البته تا زمانی که مسیر این رژیم غذایی را دنبال کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزدیک به 400 نوع گیرنده ی مختلف درون بینی ما وجود دارد که به ما کمک می کنند بوهای مختلف را احساس کنیم، از بوهای خوشایند گرفته تا بوهای نامطبوع. نزدیک به 400 نوع گیرنده ی مختلف درون بینی ما وجود دارد که به ما کمک می کنند بوهای مختلف را احساس کنیم، از بوهای خوشایند گرفته تا بوهای نامطبوع. به گزارش عرشه آنلاین، دانشمندان پی برده اند که ما از قدرت بویایی مان تنها برای تشخیص فاسد شدن یا...

وب‌گاه خبر آنلاین

انسان از گذشته‌های دور تا به امروز به دنبال سرچشمه آب حیات و جوانی ابدی بوده است. در این نوشتار غذاهایی را که از دید دانشمندان پیری را به تاخیر می‌اندازند، بررسی می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستندات باستان‌شناسی نشان می‌دهد که جوامع بشری در آمریکای جنوبی برای روباه آنچنان حرمتی قائل بودند که این حیوان را در کنار خود دفن می‌کردند. مستندات باستان‌شناسی نشان می‌دهد که جوامع بشری در آمریکای جنوبی برای روباه آنچنان حرمتی قائل بودند که این حیوان را در کنار خود دفن می‌کردند. به گزارش عرشه آنلاین، شواهد جدید حاکی از آن است که شاید مدتها قبل از اهلی شدن سگ، اجداد ما روباه را به...