یک‌شنبه 15 مهر 1403

رییس جدید هیات کونگ فو استان کرمانشاه انتخاب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس جدید هیات کونگ فو استان کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه - ایرنا - «مجتبی همتیان» روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان کرمانشاه با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان کرمانشاه امروز با حضور نایب رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی کرمانشاه و با حضور 15 عضو از 17 عضو مجمع برگزار شد.

در این مجمع مجتبی همتیان تنها کاندید نهایی انتخابات توانست با کسب هر 15 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات کونگ فو کرمانشاه انتخاب شود.

شهروز جلیلیان و رضا منجم دیگر کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو کرمانشاه بودند که جلیلیان به نفع همتیان کنار کشید و منجم نیز با عدم حضور خود انصرافش را اعلام کرد.

روند رو به رشد هیات کونگ فو کرمانشاه را تداوم می بخشم

رییس جدید هیات کونگ فو استان کرمانشاه پس از انتخابش با قدردانی از اعتماد اعضای مجمع و دادن رای اعتماد به وی، گفت: با کمک همه دلسوزان این ورزش، روند رو به رشد کونگ فو را در کرمانشاه ادامه می دهم.

مجتبی همتیان خاطرنشان کرد: در نظر داریم به زودی و پس از تدوین تقویم هیات کونگ فو استان با کمک پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و همه دلسوزان این ورزش برنامه های خود را برای رسیدن به موفقیت آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که باجدیت دنبال می کنیم توسعه کونگ فو در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان و همچنین جذب سرمایه گذار برای توسعه کمی و کیفی برنامه های هیات است.

همتیان در پایان گفت: تقویت باشگاه های ورزشی، توجه به بحث استعدادیابی و افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته از دیگر برنامه هایی است که دنبال خواهیم کرد.

پیش از این منوچهر حاتمی ریاست هیات کونگ فو استان کرمانشاه را برعهده داشت.

*س_برچسب‌ها_س*