سه‌شنبه 10 مهر 1403

رییس مجلس تاجیکستان بر تحکیم مناسبات دوستانه با ایران تاکید کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس مجلس تاجیکستان بر تحکیم مناسبات دوستانه با ایران تاکید کرد

تهران - ایرنا - رییس مجلس نمایندگان تاجیکستان در پیامی با تبریک انتخاب «محمدباقر قالیباف» به ریاست مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که فعالیت مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم به تحکیم و گسترش مناسبات دوستانه تاجیکستان و ایران در حوزه‌های مختلف منجر شود.

به گزارش اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، «محمدطاهر ذاکرزاده» روز شنبه با صدور پیام تبریک به مناسبت انتخاب «محمدباقر قالیباف» به ریاست مجلس شورای اسلامی بر نقش گروه‌های دوستی پارلمانی مجلس نمایندگان تاجیکستان و مجلس جمهوری اسلامی ایران در توسعه همکاری‌های دو کشور تاکید کرد.

رییس مجلس تاجیکستان در این پیام خطاب به قالیباف اظهار داشت: مفتخرم انتخاب جنابعالی را به عنوان رییس جدید مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک عرض کنم.

ذاکرزاده خاطرنشان کرد: امیدوارم فعالیت جنابعالی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، موجب تحکیم و گسترش مناسبات دوستانه دو کشور هم فرهنگ و هم زبان تاجیکستان و ایران در حوزه‌های مختلف شود.

وی بیان داشت: در این راستا، نقش گروه‌های دوستی پارلمانی مجلس نمایندگان مجلس عالی جمهوری تاجیکستان و مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران در توسعه همکاری پارلمانی دو کشور، مهم ارزیابی می‌شود.

رییس مجلس تاجیکستان تصریح کرد: امیدوارم همدلی، برادری، صلح و ثبات در منطقه، از اهداف مشترک و مهم همکاری دو کشور دوست و برادر باشد. ذاکرزاده خاطرنشان کرد: همزمان ضمن تبریک و شادباش، برای جنابعالی سلامتی کامل و موفقیت‌های بیشتر را خواستارم.

*س_برچسب‌ها_س*