جمعه 28 اردیبهشت 1403

زباله شهری

زباله شهری

خبرگزاری دانا

رحیم آب‌فروش گفت: امیدواریم که با توجه به حوادث اخیر در کشور عراق، اربعین بدون حادثه‌ای داشته باشیم زیرا بعد از دو سال توقف، امسال بیش از 5 میلیون زائر در اربعین حضور خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

دستگاه تبدیل زباله به سوخت کمکی RDF که به همت یک شرکت دانش‌بنیان و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی طراحی و ساخته شده است، در یک نیروگاه زباله‌سوز به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه الف

وجود مافیای زباله توهم نیست چون به‌واقع وجود دارد و در عین بی‌نظمی، منظم کار می‌کند؛ مافیایی که آموخته چطور زودتر و باانگیزه‌تر از شهرداری‌های کشور بر سر سطل‌های زباله حاضر شود و چگونه با سرعت زباله‌ها را تفکیک کرده و چطور آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن به پول نقد تبدیل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان شرکت‌های بازیافت پولی اکول (Puli Ecol)، سنسی اسپا (Senesi Spa)، دبیرکل موسسه آسیا در ایتالیا، عضو هیات شرکت سنسی اسپا و رایزن شرکت بازیافت پولی اکول از پروژه‌های پسماند شهر تهران بازدید کردند و زمینه همکاری شرکت‌های ایتالیایی با شهرداری تهران در حوزه تفکیک زباله از مبداء با حضور جلال بهرامی، معاون خدمات شهری، مهدی عزیزی مدیرعامل سازمان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان شرکت‌های بازیافت پولی اکول، سنسی اسپا، دبیرکل موسسه آسیا در ایتالیا، عضو هیات شرکت سنسی اسپا و رایزن شرکت بازیافت پولی اکول از طرح‌های پسماند شهر تهران بازدید کردند و زمینه همکاری شرکت‌های ایتالیایی با شهرداری تهران در حوزه تفکیک زباله از مبدأ مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: دو شهرداری در جنوب استان به‌دلیل مدیریت نکردن پسماندها و آلودگی محیط زیست به جزای نقدی و اعمال مدیریت اصولی پسماندها محکوم شدند.

خبرگزاری دانا

پدیده زباله گردی در سایه عدم نظارت صحیح و اصولی و نبود زیرساخت‌های لازم از سوی مدیریت شهری باعث شده تا افرادی در پشت صحنه با به کارگیری و سازماندهی سه قشر از افراد جامعه اقدامات خود را روز به روز در این حوزه وسعت دهند.

خبرگزاری دانا

طی 30 سال اخیر مرکز زباله حلقه دره به معضلی آزار دهنده برای کرج و مناطق همجوار آن مبدل شده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معضل رهاسازی زباله، پسماند و فاضلاب در طبیعت و حاشیه جاده‌های اصلی و فرعی مازندران در سال‌های اخیر به صورت آشکارا به داخل رودخانه‌ها رسیده، معضلی که ظاهرا برای حل آن هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و تنها تدبیر قابل اجرا نیز فرهنگ‌سازی و آگاه کردن شهروندان از تبعات است.

وب‌گاه فرارو

ویدیویی دلخراش از لحظه پیدا شدن یک جنین در سطل زباله شهری محله نازی آباد تهران را ببینید.

وب‌گاه 55 آنلاین

تصاویری غم‌انگیز از لحظه پیدا کردن نوزاد تازه متولد شده در سطل زباله‌ای در تهران!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدیویی دلخراش از لحظه پیدا شدن یک جنین در سطل زباله شهری محله نازی آباد تهران را ببینید.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان زنجان گفت: آزاد سازی حریم رودخانه‌ها و لایروبی آن‌ها طبق برنامه و بر اساس اولویت‌بندی هر ساله توسط شرکت انجام می‌شود، اما نبود اعتبار مانع از انجام حجم گسترده اقدامات می‌شود.

خبرگزاری مهر

سوال تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای صمت، راه و شهرسازی، کشور و نفت در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه احکام قضایی برای متخلفان پسماندهای شهری بازدارندگی لازم را ندارد، افزود: پرونده شکایت علیه شهرداری خرمشهر پس از 2 سال پیگیری، با پنج میلیون ریال جریمه نقدی مختومه اعلام شد.