پنج‌شنبه 14 تیر 1403

زمان برگزاری بیستمین حراج تهران مشخص شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
زمان برگزاری بیستمین حراج تهران مشخص شد

بیستمین حراج هنر مدرن و معاصر تیرماه 1403 با ارائه 116 اثر روز جمعه 15تیر ماه در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بیستمین دوره حراج تهران با عنوان حراج «هنر مدرن و معاصر ایران» بر اساس آنچه کاتالوگ این رویداد نشان می‌دهد، جمعه (15 تیرماه 1403) ساعت 17 در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار خواهد شد.

آثار ارائه‌شده در این دوره از حراج تهران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 تیرماه از ساعت 11:00 الی 21:00 قابل بازدید خواهد بود. اجرای این حراج قرار است به عهده حسین پاکدل باشد.

نام ابوالقاسم سعیدی، قاسم حاجی‌زاده، محمدعلی ترقی‌جاه، فریده لاشایی، صادق ادهم، نصرالله افجه‌ای، خسرو حسن‌زاده، محمود زنده‌رودی، فرهاد مشیری، سیراک ملکونیان، کوروش شیشه‌گران و... در میان هنرمندانِ این دوره از حراج دیده می‌شود.

اثرِ آیدین آغداشلو با عنوان «پایان یک دوران از مجموعه خاطرات انهدام»، فرهاد مشیری با عنوان «شماره‌های سیاه روی سفید» و اثری بدون عنوان از محمد احصائی به عنوان گران‌ترین آثار این دوره از حراج میان 12 تا 10 میلیارد تومان برآورد قیمت شدند.

نام هنرمند: آیدین آغداشلو (متولد 1319)

نام اثر: پایان یک دوران از مجموعه خاطرات انهدام

نام هنرمند: محمد احصایی (متولد 1318)

اثر بدون‌عنوان

نام هنرمند: فرهاد مشیری (متولد 1342)

نام اثر: شماره‌های سیاه روی سفید

مراسم نوزدهمین دوره‌ی حراج تهران با مجموعه‌ای از آثار «کلاسیک و مدرن هنر ایران»، 6 بهمن‌ماه 1402 در هتل پارسیان آزادی در تهران برگزار شد. این مجموعه آثار در تاریخ 4 و 5 بهمن‌ماه به نمایش گذاشته شده بود که در نهایت با رقم فروش 241 میلیارد و 720 میلیون تومان به کار خود پایان داد. در جریان این حراج 90 اثر کلاسیک و مدرن معاصر به حراج گذاشته شد که گران‌ترین اثر شرکت داده شده به یکی از آثار سهراب سپهری تعلق داشت.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

زمان برگزاری بیستمین حراج تهران مشخص شد 2
زمان برگزاری بیستمین حراج تهران مشخص شد 3
زمان برگزاری بیستمین حراج تهران مشخص شد 4