شنبه 15 اردیبهشت 1403

زندی: فیتنس سبک نوینی از برگزاری مسابقات را به اجرا درآورده / ورزشکاران برتر به آسیایی و جهانی اعزام خواهند شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
زندی: فیتنس سبک نوینی از برگزاری مسابقات را به اجرا درآورده / ورزشکاران برتر به آسیایی و جهانی اعزام خواهند شد

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: کمیته فیتنس توانسته در یکی، دو سال گذشته سبک جدیدی از برگزاری مسابقات را به اجرا دربیاورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر زندی، رییس کمیته فیتنس در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در گفتکو با خبرگزاری دانا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم با بهترین کیفیت دومین دوره این رقابت ها را هم در مرکز هنری الماس تهران برگزار کنیم. در این دوره به گفته خود ورزشکاران شرایط از هر نظر به ویژه از نظر داوری بهتر و تخصصی تر شده بود و این باعث اعتراض ها به حداقل برسد. از میان نفرات برتر این مسابقات، قطعا ورزشکارانی به مسابقات آسیایی و جهانی در رشته های فیتنس اسپرت و فیتنس استایل اعزام خواهند شد.

وی افزود: کمیته فیتنس توانسته در یکی، دو سال گذشته سبک جدیدی از برگزاری مسابقات را به اجرا دربیاورد و حتی ما در بخش بین المللی هم صاحب مدال های خوشرنگی شدیم. در مسابقات جهانی سال گذشته و همچنین قبل از آن بازی های جهانی اولین مدال های تاریخ این رشته به نام ایران ثبت شد.

رییس کمیته فیتنس همچنین عنوان کرد: در مهرماه نیز مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم. به دنبال این هستیم که یک مسابقه فوق العاده را برای ورزشکاران برنامه ریزی کنیم. از آنجایی که امسال ایران میزبان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان است، قطعا رقابت های انتخابی تیم ملی با استقبال پرشوری از سوی ورزشکاران سراسر کشور همراه خواهد شد.