جمعه 14 اردیبهشت 1403

زیربناهای حمل و نقل کشور

زیربناهای حمل و نقل کشور

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور از بهره برداری 5 طرح آزادراهی به طول 293 کیلومتر و 4 طرح ریلی تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تکمیل پروژه‌های آزادراهی کشور با تامین اعتبارات دولتی و همکاری بخش خصوصی از اقدامات تاثیرگذار در حوزه باز شدن گره‌های ترافیکی و کاهش تصادفات جاده‌ای به شمار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاونین فنی و حسابرسی دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار رعایت ماده (19) قانون برنامه و بودجه کشور شدند. کیومرث داودی معاون فنی امور عمومی و اجتماعی و محسن برزوزاده معاون فنی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور طی نامه مشترکی، ضمن بیان اینکه انتقال وجوه تخصیص یافته اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به منابع...

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: 10 هزار میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون برای ارتقای زیرساخت‌های مسیر حمیل به مهران سرمایه گذاری شده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: احداث سه هزار و 300 کیلومتر مسیر ریلی جدید در راستای اجرای برنامه های زیرساختی دولت سیزدهم و توسعه خطوط ریلی در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: امروز با بهره برداری از محور پاتاوه دهدشت شاهد بهره برداری از قسمت مهم کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خادمی گفت: منطقه 3 آزاد راه تهران_شمال از سخت‌ترین قطعه‌ها است که در صورت اختصاص سالانه 10 هزار میلیارد تومان 5 تا 6 سال دیگر به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: پنج هزار و 100 میلیارد تومان برای ساخت باند غربی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال هزینه شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل بهره برداری آزادراه‌ها گفت که از تاریخ هفدهم تیر صدور بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو منوط به مفاصا حساب عوارض آزادراهی است.

خبرگزاری مهر

وزارت امور اقتصادی و دارایی، فهرست شرکت‌های دولتی که صورت مالی آنها منتشر شد را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

زاهدان - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ساخت 6 هزار و 100 کیلومتر مسیر بزرگراهی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اکنون 6100 کیلومتر مسیر بزرگراهی در کشور در دست ساخت است و بیشترین طول این بزرگراه ها در سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیران عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور و شرکت راه آهن جهت ارائه گزارش در نشست کمیسیون عمران حاضر می‌شوند.