جمعه 30 شهریور 1403

سابیتزر وینگر راست نیست / ناراحتی ستاره اتریشی از سرمربی دورتموند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سابیتزر وینگر راست نیست / ناراحتی ستاره اتریشی از سرمربی دورتموند

مارسل سابیتزر، بازیکن اتریشی دورتموند از پستش در این تیم راضی نیست و این موضوع را در میکسدزون بعد از بازی بروژ مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در نقل و انتقالات تابستانی پاسکال گروس آلمانی را از برایتون به عنوان یک بازیکن همه کاره خریداری کرد و در پست هافبک او را به کار گرفت.

دورتموند به وضوح در فصل پیش در خط هافبک مشکل داشت و هیچ‌کدام از بازیکنان خط میانی‌اش نمی‌توانستند در باری تفاوت ایجاد کنند. سران زنبورها دست به کار شدند و گروس 33 ساله را به خدمت گرفتند.

گروس در پست مختلفی اعم از هافبک دفاعی، میانی و هجومی و حتی دفاع راست قابلیت بازی دارد. شاهین از او به عنوان هافبکی که روی دست امره جان بازی می‌کند استفاده کرد. با حضور گروس سابیتزر به خط حمله منتقل شد و در پست بال راست به بازی گرفته شد.

اتفاقی عجیب که کیفیت این بازیکن اتریشی را هم به شدت کاهش داد. شاهین نتوانست از خلاقیت برانت چشم‌پوشی کند یا قدرت دفاعی جان را در تیمش نداشته باشد؛ پس تصمیم گرفت گروس را به جای سابیتزر در سه نفر میانی‌اش بازی بدهد.

با این جابه‌جایی قدرت دورتموند در سمت راست زمین کاهش یافت و باید ببینیم آیا شاهین می‌تواند آنچه در ذهنش وجود دارد را پیاده کند و اگر نتواند تا چه زمانی به این برنامه‌اش ادامه خواهد داد.

جالب اینکه به نظر می‌رسید که سابیتزر می‌خواست ناراحتی خود را بلافاصله پس از سوت پایان اعلام کند: «(این) یک پست متفاوت از بازی در مرکز است. (این) موقعیت ایده‌آل من نیست، اما شما در جایی بازی می‌کنید که مربی شما را قرار می‌دهد، پس باید بهترین تلاش را بکنید و من امروز همین کار را کردم!

سابیتزر وینگر راست نیست / ناراحتی ستاره اتریشی از سرمربی دورتموند 2