شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اکنون بیش از 50 درصد اصناف و صاحبان مشاغل، مالیاتشان صفر شده و حدود 90 درصد از مالیات این بخش، زیر 20 میلیون تومان محاسبه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403، این کمیسیون درباره تعیین نرخ مالیات بر خودروهای لوکس مصوبه ای داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از دستگاه های پوز اندرویدی با قابلیت صدور صورتحساب های الکترونیکی رونمایی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رحیم زارع با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 در شیفت شب، گفت: کمیسیون مصوب کرد انواع خودروی سواری و وانت دو اتاق (کابین) دارای شماره انتطامی شخصی در اختیار مالکین اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که قیمت روز خودروی آن‌ها بیش از سی و پنج میلیارد ریال است، نسب به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد شوند. وی ادامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی سبحانیان در جمع اعضای شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که به میزبانی این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه هم به جهت وصول منابع و هم به جهت الزامات در حوزه تحول نظام مالیاتی در برهه حساس و پیچ تاریخی قرار داریم، اظهار کرد: وصول مالیات حقه و پیشگیری از بروز اختلال در محیط کسب و کار و تکریم مودیان دو راهبردی است که همزمان...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی کشوراعلام کرد: سهم اصناف و مشاغل از 750 هزار میلیارد تومان کل مالیات مصوب سال جاری، فقط 30 هزار میلیارد تومان معادل 4 درصد است.

وب‌گاه الف

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اکنون بیش از 50 درصد اصناف و صاحبان مشاغل، مالیاتشان صفر شده و حدود 90 درصد از مالیات این بخش، زیر 20 میلیون تومان محاسبه شده است که به صورت میانگین اصناف، حدود 6 میلیون تومان مالیات پرداخت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اکنون بیش از 50 درصد اصناف و صاحبان مشاغل، مالیاتشان صفر شده و حدود 90 درصد از مالیات این بخش، زیر 20 میلیون تومان محاسبه شده است که به صورت میانگین اصناف، حدود 6 میلیون تومان مالیات پرداخت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا درویش در خصوص جلسه با مدیر برنامه‌های یحیی گل محمدی و مطرح شدن گزینه‌های خارجی برای هدایت تیم پرسپولیس اظهار داشت: قبلاً هماهنگی‌های لازم انجام شده بود. او روی تصمیم خودش مُصر بود که ادامه همکاری ندهد، از این جهت تفاهم‌نامه‌ای آماده کردند. در حال بررسی بند‌های آن با واحد حقوقی هستند. از این بابت مشکلی نیست، ولی همین جا اعلام می‌کنم او با ادامه...

وب‌گاه مشرق نیوز

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر 10 گزینه خارجی در دست بررسی توسط کمیته فنی هستند که تا پایان هفته کار انتخاب سرمربی از میان این اشخاص قطعی خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس دستور وزیر اقتصاد به رئیس سازمان امور مالیاتی، منطقه ازد ارس از مالیات و عوارض معاف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برخی پلتفرم‌های نمایش خانگی همچون فیلیمو، با سوء استفاده از عدم نظارت کافی فرهنگی و اقتصادی بر عملکرد آنها، درآمدهای نجومی کسب کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد در 9 ماهه ابتدایی سال 1402، بیش از 91 درصد مالیات بر کالاها و خدمات و بیش از 101 درصد مالیات‌های مستقیم که در قانون بودجه برآورد شده بود، محقق شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز آموزش سازمان مالیات گفت: میزان حد مجاز فروش مودیان در صورت صدور صورتحساب الکترونیکی برای در نظر گرفتن اعتبار مالیاتی به خریداران، اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برخی پلتفرم‌های نمایش خانگی همچون فیلیمو، با سوء استفاده از عدم نظارت کافی فرهنگی و اقتصادی بر عملکرد آنها، درآمدهای نجومی کسب کرده اند.