شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام مسوول گفت: از خودروهای لوکس و گران قیمت تاکنون یک هزار و 300 میلیارد تومان مالیات وصول و به حساب خزانه واریز شده و برای سال 1402 نیز دو هزار و 800 میلیارد تومان محاسبه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای سال 1402 مجموعاً دو هزار و 800 میلیارد تومان مالیات خودرو‌های گران‌قیمت و لوکس محاسبه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پیامی به مردم هشدار داد: فروش اموال سهل‌المعامله مثل طلا و ارز از طریق آگهی‌های اینترنتی ممکن است منجر به مسئولیت و مالباختگی فروشنده شود.

وب‌گاه فرارو

آمار‌های سازمان امور مالیاتی کشور نشان می‌دهد نرخ تحقق کل درآمد‌های مالیاتی کشور در 9 ماهه ابتدایی امسال به بیش از 97 درصد رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاونت اجتماعی دادگستری تهران اعلام کرد: فروش طلا و ارز از طریق آگهی‌های اینترنتی ممکن است منجر به مالباختگی فروشنده شود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس دستور وزیر اقتصاد به رئیس سازمان امور مالیاتی، منطقه ازد ارس از مالیات و عوارض معاف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: از خودروهای لوکس و گران قیمت تاکنون هزار و 300 میلیارد تومان مالیات وصول و به حساب خزانه واریز شده و برای سال 1402 نیز دو هزار و 800 میلیارد تومان مالیات خودروهای لوکس محاسبه شده است.

وب‌گاه گسترش

داروخانه‌ها در روزهای پایانی سال با بحران نقدینگی مواجه شده‌اند و بیمه‌ها همچنان در پرداخت بدهی‌های خود به این موسسات تاخیر می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهین مستوفی درباره مالیات بر خودرو‌های لوکس و گران قیمت گفت: در سال‌های 1400 لغایت 1402 یعنی در سه سال در قانون بودجه پایه جدید مالیاتی تحت عنوان اخذ مالیات از خانه و خودرو‌های گران قیمت پیش بینی شد و سازمان امور مالیاتی مکلف شد با توجه به اطلاعاتی که از سایر دستگاه‌های ذیربط در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌گیرد به محاسبه، مطالبه و وصول...

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: از خودرو‌های لوکس و گران قیمت تاکنون هزار و 300 میلیارد تومان مالیات وصول و به حساب خزانه واریز شده و برای سال 1402 نیز دو هزار و 800 میلیارد تومان مالیات خودرو‌های لوکس محاسبه شده است.

وب‌گاه گسترش

پیش‌بینی می‌شود که افت نرخ ارز به تداوم خود ادامه دهد و این روند می‌تواند تأثیراتی روی قیمت طلا و سکه داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

مبرا، رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان بستنی، اعلام کرده است که با افزایش قیمت‌ها که ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و عوامل دیگر است، ممکن است ما شاهد کاهش بیش از 30 درصدی در تعداد مشتریان خود باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور پیرامون مقررات مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان 6 اطلاعیه جداگانه صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نگرانی صنف طلا در خصوص بحث مالیات برطرف شده و در واقع هیچ مسئله‌ای مبنی بر افزایش نرخ پایه مالیاتی صنف طلا وجود ندارد