شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای کاهش فشار مالیاتی معافیت‌های مالیاتی را از 48 میلیون تومان به 75 میلیون تومان افزایش داده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مالیاتی گفت: هم اکنون بیش از 50 درصد اصناف و صاحبان مشاغل، مالیاتشان صفر شده و حدود 90 درصد از مالیات این بخش، زیر 20 میلیون تومان محاسبه شده است و به صورت میانگین اصناف، حدود 6 میلیون تومان مالیات پرداخت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح ماده (1) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان با کلیات آن با 160 رأی موافق، 24 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ارسال مرحله‌ای اطلاعات خانه‌های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی به این سازمان، محاسبه مالیات برای مالکان این خانه‌ها را غیرممکن می‌سازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه - 18 دی ماه - با اکثریت آرا با کلیات طرح اصلاح قانون پایانه های فروشگاهی موافقت کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء با کلیات طرح اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی موافقت کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه - 18 دی ماه - با اکثریت آرا با کلیات طرح اصلاح قانون پایانه های فروشگاهی موافقت کردند.

وب‌گاه فرارو

آمار‌های سازمان امور مالیاتی کشور نشان می‌دهد نرخ تحقق کل درآمد‌های مالیاتی کشور در 9 ماهه ابتدایی امسال به بیش از 97 درصد رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده یک پایانه های فروشگاهی موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده یک پایانه‌های فروشگاهی موافقت کردند.

وب‌گاه گسترش

دکتر سید محمود علیزاده طباطبایی (مدیرکل اسبق سازمان برنامه و بودجه)

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء با کلیات طرح اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 دی) گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح اصلاح ماده یک قانون تسهیل تکالیف مودیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را بررسی کرده و کلیات و جزئیات این طرح را به تصویب رساندند. بر اساس ماده واحده این طرح، ماده یک قانون تسهیل تکالیف مودیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی...

وب‌گاه گسترش

در بازار سکه، فاصله بین ارزش ذاتی سکه و قیمت نقدی آن افزایش یافته است. برخی از فنی‌ها به باور دارند که سکه، با وجود پشتوانه بنیادی قوی، رشد نکرده است. از این رو، در صورتی که قیمت طلا و سکه کاهش یابد، احتمال کاهش قیمت سکه نیز وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ارسال مرحله‌ای اطلاعات خانه‌های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی به این سازمان، محاسبه مالیات برای مالکان این خانه‌ها را غیرممکن می‌سازد.

وب‌گاه گسترش

عیدی یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین مزایای شغلی برای کارگران و کارمندان به‌شمار می‌رود که به‌عنوان یک سنت زیبا در ایام عید نوروز به آن‌ها پرداخت می‌شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار سازمان امور مالیاتی‌به روز رسانی شد.