شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صنف طلا فروشان طبق قانون موظف به ارسال صورت حساب الکترونیکی خود در سامانه مودیان مالیاتی کشور هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌رئیس کل سازمان امور مالیاتی از دستگاه‌های پوز اندرویدی با قابلیت صدور صورت‌حساب‌های الکترونیکی رونمایی و اعلام کرد که با راه‌اندازی این دستگاه‌ها، امکان صدور صورت‌حساب الکترونیکی نوع اول و دوم به منظور تسهیل اتصال اصناف مختلف به ویژه صنف طلا و جواهر به سامانه مودیان فراهم می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مالیات گفت: با استفاده از سامانه اندرویدی مالیاتی بخشی از مشکلات مودیان نوع یک و دو که برای وارد کردن اطلاعات خود با مشکل مواجه بودند برطرف می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: صاحبان خودروهای لوکس بالای سه میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه برای پرداخت مالیات خود فرصت دارند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان امور مالیاتی، گفت: ارائه صورت‌حساب‌های الکترونیکی اصناف از یکم دی‌ماه الزامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: در لایحه بودجه 1403 معافیت مالیالتی صاحبان مشاغل رشد قابل توجهی داشته و از 48 میلیون تومان به 75 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

غذا و خودرو دو موردی است که ایرانی‌ها علاقه شدیدی به آن دارند. ترکیب این دو هم قطعا جذاب است. بازار داغ این دو کالای پرمصرف ایرانی، به درآمدزایی برای کسب‌وکار دیگری هم دامن زده؛ چنانچه فود بلاگرها که اینستاگرام را قرق کرده‌اند از این فرصت استفاده کرده و سراغ شیوه‌ای جدید برای معرفی غذا به مخاطبان خود رفته‌اند. معرفی غذا پشت فرمان خودرو، شکل متفاوتی است که این روزها فود بلاگرها از آن...

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: در یکی از احکام لایحه بودجه 1403 دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی شهرداری، وزارت راه و شهرسازی، سامانه ثبت اسناد و املاک و دیگر موارد به سازمان امور مالیاتی داده شده که بتوانیم صاحبان دارایی‌های کلان را شناسایی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی کشور اعلام کرد به دلیل ارسال مرحله‌ای اطلاعات خانه‌های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی به این سازمان، امکان محاسبه مالیات غیرممکن است.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ارسال مرحله‌ای اطلاعات خانه‌های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی به این سازمان، محاسبه مالیات برای مالکان این خانه‌ها را غیرممکن می‌سازد.

وب‌گاه گسترش

درآمدزایی تنها با دوربین؛ این چند کلمه برای تمام قصه کافی است. چند سالی می‌شود که اینستاگرام حسابی بین مردم جا باز کرده و هر کس فکر کسب درآمدی از سفره اینستاگرام است. تنها کافی است سری به صفحه جست‌وجوی اینستاگرام خود بزنید تا با انبوهی از بلاگرها مواجه شوید که هر یک شیوه‌ای برای کسب درآمد خود دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اکنون بیش از 50 درصد اصناف و صاحبان مشاغل، مالیاتشان صفر شده و حدود 90 درصد از مالیات این بخش، زیر 20 میلیون تومان محاسبه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس پژوهشی که شهرداری تهران درخصوص اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی در شهر تهران انجام داده اگر 100 هزار واحد مسکونی با متوسط مساحت 85 متر مربع مشمول مالیات خانه های خالی شوند با لحاظ هزینه های اجرایی این فرآیند درآمدی تقریبی در محدوده 3.5 هزار میلیارد تومان برای شهرداری تهران به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

سبحانیان با اشاره به سهم پایین مشاغل و اصناف در کل مالیات وصولی کشور، خاطرنشان کرد: از مجموع 750 هزار میلیارد تومان مالیات مصوب سال جاری، تنها 30 هزار میلیارد تومان سهم اصناف و مشاغل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ارسال مرحله‌ای اطلاعات خانه‌های خالی توسط وزارت راه و شهرسازی به این سازمان، محاسبه مالیات برای مالکان این خانه‌ها را غیرممکن می‌سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسیون تلفیق بودجه مجلس کف قیمتی برای پرداخت مالیات خودروهای لوکس را افزایش داد.