شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت 94 درصدی امور در این حوزه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: 513 هزار و 803 نفرسفر دریایی از 18 تا 24 فروردین انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در سال گذشته حدود 158 میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره تواقف نامه‌های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خط مسافری دریایی بین ایران و عراق ظرف دو ماه آینده با اولویت دو بندر خرمشهر و بصره راه اندازی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. فیلمی از «آرش اشتری» کارشناس مسئول مجتمع بندری امام خمینی که دو میلیون دلار، به عبارتی حدود 108 میلیارد تومان اختلاس کرد، منتشر شده است. بر اساس توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «آرش اشتری» کارشناس دفترداری مجتمع بندری امام به عنوان...

وب‌گاه گسترش

با توجه به توضیحات جدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، خانم "آ. ش" که به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توان نام کامل او را اعلام کرد، همسر متهم اصلی در پرونده اختلاس 2 میلیون دلاری در بندر امام خمینی است. نقش او در شکل‌گیری این اختلاس مورد بررسی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. پای همسر آرش اشتری هم در اختلاس بندر امام خمینی باز شد. به گزارش عرشه آنلاین، درباره همسر متهم این پرونده یعنی خانم «آ. ش» (باز هم به دلیل محدودیت‌های موجود قادر به اعلام نام کامل وی نیستیم) چه اطلاعاتی وجود دارد و نقش وی در شکل‌گیری این اختلاس چیست؟

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 اعلام کرد که از تاریخ 24 اسفندماه 1402 تا 15 فروردین ماه 1403، در طرح تسهیل سفرهای دریایی، مجموعاً 6 میلیون و 465 هزار تردد دریایی ثبت شده است. او افزود: نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، در بخش مسافری دریایی رشد 6.5 درصدی و در بخش گردشگری دریایی رشد 7.3 درصدی را مشاهده می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرونده نوروز امسال با 530 میلیون تردد جاده‌ای و استفاده 18 میلیون و 63 هزار نفر از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای بدون هیچ سانحه پر خطر در حمل ونقل عمومی بسته شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: 6 میلیون و 500 هزار تردد دریایی در نوروز 1403 انجام شده که در این بازه زمانی 34 سانحه دریایی رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بابت اتفاق بندر امام از مردم عذرخواهی می‌کنم، گفت: شخصی به نام آرش اشتری شیادانه 108 میلیارد تومان را اختلاس کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هویت عامل اختلاس 108 میلیاردیِ از بندر امام را فاش کرد. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هویت عامل اختلاس 108 میلیاردیِ از بندر امام را فاش کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: شخصی به‌نام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه 108 میلیارد تومان را جابه‌جا کرد که به سرعت با همکاری سپاه و اطلاعات کشف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 108 میلیارد تومان توسط یکی از کارمندان تابعه بندر امام خمینی اختلاس شده بود که در حال پیگیری برای بازگرداندن این مبلغ هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با عذرخواهی از مردم بابت اختلاس انجام شده در مجتمع بندری امام گفت: ردیابی متهم در دستور کار قرار گرفته و به طور قطع مبلغ خارج شده از کشور به بیت‌المال باز می‌گردد.