شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اسدی روز سه شنبه افزود: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی، چون افسردگی، اضطراب و اقدام به خودکشی است که به عنوان بیماری شناخته می‌شوند و ضرورت دارد مبتلایان به این نوع از اختلالات دوره‌های درمانی دارویی و غیر دارویی را سپری کنند. وی اظهار داشت: افسردگی و اقدام به خودکشی در میان اختلالات روانپزشکی بویژه در مناطق غربی کشور به دلیل شرایط زندگی و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی در بدو ورود به قاهره، از گسترش همکاری‌های سلامت در این اجلاس خبر داد و گفت: این اجلاس فرصت مناسبی برای تقویت دیپلماسی سلامت، تصمیم سازی و تنظیم سیاست‌های سلامت بین 22 کشور عضو منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت است. وی با اشاره به برگزاری این اجلاس تا 22 مهر در قاهره، یادآور شد: در این اجلاس حدود 30 موضوع مشترک مورد بحث...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجارب موفق در زمینه مبارزه با بیماری‌ها و پیشرفت‌های بهداشتی و درمانی به سایر کشورهای عضو دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت بهداشت رواندا روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که موارد ابتلا به اختلالات روانی در این کشور از ابتدای سال جاری افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

درد مزمن، سِیر بیماری است که آنقدر پیچیده است که به تازگی درک و شناخت محرک‌های آن آغاز شده است و اخیرا به خودی خود به عنوان یک وضعیت پزشکی شناخته شده است. اما زندگی با درد مزمن چه احساسی دارد؟ و بدن و مغز چگونه با آن مقابله می‌کنند؟

وب‌گاه فرارو

حذف غذا‌های فوق فرآوری شده، قند‌های افزوده شده، کالری اضافی و گوشت‌های فرآوری شده در عین حال افزودن بیشتر غذا‌های گیاهی کامل به رژیم غذایی می‌تواند برای سلامت قلب‌تان معجزه آسا باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق آمار رسمی، جمعیت مبتلایان بیماری‌های روانی در ایران به 29 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق بررسی‌های انجام شده مردمان برخی مناطق از کره‌زمین به واسطه رژیم غذایی خاص خود و محیطی که در آن زندگی می‌کنند بیشتر از میانگین جهانی عمر می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام دارایی در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره نمایشگاه ایران فارما، گفت: صنعت داروسازی یک صنعت راهبردی برای کشور است که بعد از انقلاب آن را حفظ کرده و توسعه دادیم و به معنای واقعی صنعتی بومی برای کشور تلقی می‌شود. صنعت داروسازی کشور، صنعتی است که حلقه اتصال بین علم، دانشگاه، جوانان، اشتغال و تولید است. در این صنعت ظرافت و اقتدار داخلی و خارجی وجود...

وب‌گاه الف

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش مصرف داروها در دوران کرونا، سهم حدود 6هزار میلیارد تومانی «رمدسیویر» در سبد دارویی کشور طی سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: در مجموع فشار زیادی به صنعت وارد شد، اما اکنون کنترل آن با اصلاح سیاست غلط ارزی دارو همراه شده است.

خبرگزاری دانا

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه وظیفه و اولویت اول سازمان غذا و دارو، تأمین دارو است، گفت: آن هم تامین داروی باکیفیت، پایدار و همراه با توزیع عادلانه است، اما این وظیفه بدون حمایت از تولیدکنندگان دارو امکان‌پذیر نیست. 65 درصد تولیدکنندگان ما بخش خصوصی هستند که امیدوارم این درصد هر روز بالاتر رود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش 70 درصدی مصرف سرم در تابستان امسال، سهم داروی رمدسیویر از سبد دارویی کشور در سال گذشته را 6 هزار میلیارد تومان اعلام کرد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین نیکنام، با بیان اینکه اجلاس وزرای بهداشت کشور‌های منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، همه ساله در ماه اکتبر برگزار می‌شود، گفت: شصت و نهمین اجلاس وزرای بهداشت کشور‌های عضو در قاهره به مدت سه روز از 18 تا 22 مهر 1401 برگزار می‌شود و وزیر بهداشت و هیأت همراه در این اجلاس حضور خواهند داشت. وی افزود: وزیر بهداشت روز سه شنبه 19 مهر 1401...

وب‌گاه مشرق نیوز

دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، از سفر وزیر بهداشت به قاهره برای شرکت در اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنیای تغذیه مملو از بحث و جدل در این باره است که چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی خوب نیست. اما یک نکته وجود دارد که اکثر افراد می‌توانند روی آن توافق داشته باشند: همه ما باید میوه و سبزیجات بیش تری بخوریم.