شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

دنیای تغذیه مملو از بحث و جدل در این باره است که چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی خوب نیست. اما یک نکته وجود دارد که اکثر افراد می‌توانند روی آن توافق داشته باشند: همه ما باید میوه و سبزیجات بیش تری بخوریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان جهانی بهداشت درباره مصرف چهار داروی تولید شده در هند شامل محلول خوراکی پرومتازین، شربت سرفه کودک کوفکسمالین، شربت سرفه کودک ماکف و شربت سرد Magrip N هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اپیدمیولوژیست درباره احتمال همزمانی شیوع کرونا و آنفلوآنزا در پاییز و زمستان، گفت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باید آمادگی وجود داشته باشد و احتمالا ما در پاییز خیزشی را در بیماری‌های تنفسی مانند آنفلوآنزا و کووید خواهیم داشت.

وب‌گاه فرارو

دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک اپیدمیولوژیست درباره احتمال همزمانی شیوع کرونا و آنفلوآنزا در پاییز و زمستان، گفت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باید آمادگی وجود داشته باشد و احتمالا ما در پاییز خیزشی را در بیماری‌های تنفسی مانند آنفلوآنزا و کووید خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار درباره مصرف چهار شربت سرماخوردگی و ضدسرفه هندی اعلام کرد: درحال بررسی اثرات این داروها روی کودکان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار درباره مصرف چهار شربت سرماخوردگی و ضدسرفه هندی اعلام کرد: درحال بررسی اثرات این داروها روی کودکان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هدف این است که افراد بدانند چگونه می‌توانند با انتخاب شیوه زندگی سالم و چند تغییر ساده سلامت قلب خود را حفظ کنند. قلب مرکز سلامتی هر فرد است. فقط چند اقدام ساده مانند تغذیه سالم‌تر، فعالیت بدنی بیشتر، ترک دخانیات و... می‌تواند سلامت قلب و رفاه کلی را بهبود بخشد.

وب‌گاه الف

کارشناس مدیریت بیماری‌های منتقله از «آئدس» اداره بیماری‌های قابل انتقال از ناقلین وزارت بهداشت، ضمن تشریح بیماری‌هایی که توسط این ناقل منتقل می‌شوند، گفت: بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت مناطق جنوبی ایران در کمربند انتشار بیماری‌های ناشی از گزش پشه آئدس قرار دارند و هرچند که این پشه بومی کشور نیست، اما ایران شرایط آب و هوایی خوبی برای استقرار پشه آئدس دارد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس مدیریت بیماری‌های منتقله از «آئدس» اداره بیماری‌های قابل انتقال از ناقلین وزارت بهداشت گفت: پشه آئدس می‌تواند علاوه بر ایجاد بیماری دانگ، سبب بروز بیماری‌هایی نظیر زیکا و چیکن گونیا شود. گسترش بیماری‌ها از طریق پشه آئدس و سایر پشه‌ها و ناقلین، وابسته به شرایط محیطی است. مبادلات کالا و مسافرت‌های انسان‌ها دو راه عمده انتقال این بیماری بین کشور‌ها است؛ چرا که پشه آئدس می‌تواند...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت گفت: رتبه ایران در تولید علم ارتقا پیدا کرده و 450 مجله علمی - پژوهشی کشور به 465 مجله افزایش یافته است.

وب‌گاه الف

روسای انستیتو پاستور ایران و انستیتو پاستور سن پترزبورگ با امضای تفاهم نامه همکاری، برنامه خود را برای ارتقای همکاری‌های مشترک در راستای ارتقای سلامت مردم دو کشور اعلام کردند.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از اهداف ما، تقویت حضور دانشجویان مبتکر و خلاق در مراکز تحقیقاتی حوزه سلامت است، تاکید کرد: مراکز تحقیقاتی صرفا برای ارتقاء اساتید نیست و باید از امکانات گسترده این مراکز با مشارکت دانشجویان، بیشترین بهره را برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین‌اللهی در بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل اظهار داشت: بار‌ها به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی تاکید کرده ایم که زمینه مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان را در مراکز تحقیقاتی فراهم آورند. همچنین لازم است به مراکز تحقیقاتی که از دانشجویان استفاده می‌کنند،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روسای انستیتو پاستور ایران و انستیتو پاستور سن پترزبورگ با امضای تفاهم نامه همکاری، برنامه خود را برای ارتقای همکاری‌های تحقیقاتی، آموزشی و تولیدی مشترک در راستای ارتقای سلامت مردم دو کشور اعلام کردند. این تفاهمنامه در تاریخ 7 مهرماه 1401 در محل انستیتو پاستور سن پترزبورگ به امضای آقایان دکتر رحیم سروری و دکتر آرگ توتولیان، روسای انستیتو پاستور...