شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سمپوزیوم آبله میمونی با حضور 170 نفر از پزشکان و پرستاران در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد. مسعود مردانی، دبیر علمی سمپوزیوم گفت: این اولین سمپوزیوم کشوری است که توسط مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی برگزار شد. مردانی ادامه...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور ارشد سازمان جهانی بهداشت گفت: جهان هنوز آماده خروج از مرحله اضطراری مقابله با همه‌گیری نیست و کشور‌ها باید از آمادگی لازم برای مقابله با موج دیگری از عفونت‌ها برخوردار باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سویه BA4.6 از زیرشاخه‌های اومیکرون است اما در حال حاضر بیشتر گزارشات از شیوع سویه‌های امیکرون مربوط به سویه BA4 است و این سویه جدید هم از زیرشاخه این سویه فراگیر است.

وب‌گاه الف

باتوجه به آسیب‌پذیرتر بودن کودکان نسبت به بزرگسالان از آلودگی هوا، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: مواجهه کودکان با آلودگی هوا با کاهش سطح عملکرد و تمرکز آنان همچنین بروز بیماری‌های تنفسی، آسم، آلرژی و برونشیت و کاهش عملکرد ریه در ارتباط است.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اولیای دانش‌آموزان و سایر شهروندانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند، خواست تا با انجام معاینه فنی وسیله نقلیه خود در مراکز مکانیزه، از بروز آسیب‌ها و صدمات بیشتر به فرزندان خود و سایر دانش‌آموزانی که سال جدید تحصیلی را آغاز کرده‌اند، جلوگیری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در چند هفته اخیر زیرسویه جدید امیکرون فراگیری زیادی داشته است و ابتدا این را در آمریکا شناسایی کردند و بعد در انگلستان و الان نزدیک به 40 و خرده‌ای کشور است که این سویه را شناسایی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن و دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) ابراز خوش‌بینی کرده‌اند که همه گیری کووید -19 رو به پایان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن و دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) ابراز خوش‌بینی کرده‌اند که همه گیری کووید -19 رو به پایان است.

وب‌گاه فرارو

یکی از متخصصان اپیدمیولوژی از دانشگاه مونپلیه در فرانسه گفت: تنها راه برای تشخیص اینکه آیا ما به پایان همه گیری رسیده‌ایم این است که به اشباع بیمارستانی توجه کنیم. به دلیل واکسیناسیون گسترده، به کار گیری روش‌های درمانی و مراقبتی موثر و بروز سویه‌هایی همچون اُمیکرون که کمتر به وخیم شدن وضعیت بیمار منجر میشود، تاثیر بیماری کووید -19 بر نظام ملی سلامت نسبت به یک سال قبل کمتر است.

وب‌گاه الف

یک اپیدمیولوژیست با اشاره به اظهارات سران برخی کشورها، مبنی بر پایان پاندمی کرونا، گفت: سازمان جهانی بهداشت اخیرا اعلام کرد که داریم خط پایان پاندمی را می‌بینیم و زمانیکه خط پایان را می‌بینیم باید سرعت‌مان را برای مقابله با کرونا بیشتر کنیم، وگرنه می‌بازیم.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران رتبه چهارم را در حوزه طب سنتی دارد و این دستاورد چشمگیر در سال‌های آینده ارتقا می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران رتبه چهارم را در تولید علم در حوزه طب سنتی دارد و این دستاورد چشمگیر در سالهای آینده ارتقا می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

سینماگرانی که مدام از نمایش واقعیت در فیلم‌ها صحبت می‌کنند به این سؤال جواب دهند که چرا بعد از دو سال و نیم حتی یک فیلم سینمایی درباره مشکلات و مسائل کرونایی در ژانرهای گوناگون دیده نمی‌شود؟ آیا جان‌فشانی کادر درمان سوژه مناسبی برای فیلم نبوده است؟