شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوایل ماه مه گذشته بود که منابع بهداشتی مشاهده افزایش غیرمعمول موارد آبله میمون در خارج از کشورهای آفریقای مرکزی و غربی که خاستگاه اصلی این ویروس است، خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسوول اداره مراقبت در مرکز مدیریت بیماریهای واگیردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیماران واجد شرایط اواخر شهریور ماه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسوول اداره مراقبت در مرکز مدیریت بیماریهای واگیردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیماران واجد شرایط اواخر شهریور ماه است تا ایمنی لازم در مقابل شیوع این بیماری در فصل سرما ایجاد شود.

خبرگزاری دانا

بدون شک آثار شیوع کرونا در کشورهای مختلف و از جمله در کشور ما، بعد از پایان کرونا هم ادامه خواهد داشت و وجود برخی از مشکلات در این زمینه دور از انتظار نیست، اما یقینا تدابیر و تصمیمات درست و حساب شده می تواند تا حدی از بار این مشکلات بکاهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مطالعه تحقیقاتی منتشر شده در مجله Biomedicine & Pharmacotherapy نشان می‌دهد که سطوح پایین ویتامین ب12، ب6 و ب9 می‌تواند منجر به تصلب شرایین شود، که علت اصلی بیماری‌های قلبی عروقی است و دلیل اکثر مرگ‌ومیرها در سراسر جهان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسوول اداره مراقبت در مرکز مدیریت بیماریهای واگیردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیماران واجد شرایط اواخر شهریور ماه است تا ایمنی لازم در مقابل شیوع این بیماری در فصل سرما ایجاد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان معتقدند که آب نمک، توانایی ویروس کرونا را برای آلوده کردن سلول‌ها در حفره بینی، دهان و ریه‌ها مهار می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که پایان همه‌گیری ویروس کرونا در جهان در تیررس است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به پایان کرونا نزدیک شده ایم؟

وب‌گاه مشرق نیوز

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که پایان همه‌گیری ویروس کرونا در جهان در تیررس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر کل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: پایان همه‌گیری کووید -19 قابل رویت است.

وب‌گاه گسترش

سازمان جهانی بهداشت با اشاره به در دسترس بودن امکان بالقوه پایان دادن به همه‌گیری ویروس کرونا، از کشورهای جهان خواست فرصت را برای پایان دادن به این بیماری غنیمت شمرند.

وب‌گاه فرارو

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (چهارشنبه) در اظهاراتی گفته است که تاکنون جهان در چنین موقعیت خوبی برای پایان دادن به همه گیری کووید -19 قرار نداشته است. این خوشبینانه‌ترین چشم اندازی است که از آغاز شیوع کروناویروس و فوت بیش از شش میلیون بیمار ترسیم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شمار مبتلایان به کووید - 19 که از هنگام شناسایی شدن در اواخر 2019 میلیون ها تن رابه کام مرگ کشانده، به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«تدروس آدهانوم» با بیان اینکه پایان همه گیری کرونا نزدیک است، گفت: ما هرگز در موقعیتی بهتر از اکنون برای شکست دادن این بیماری همه‌گیر قرار نداشته‌ایم.