یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان جهانی بهداشت با ارائه تازه‌ترین آمار از ابتلای 50 هزار و 496 نفر به آبله میمون در سراسر جهان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مسئولان هلند تلاش بسیاری برای مدیریت جمعیت سگ‌ها کردند و کارشان نتیجه‌بخش هم بوده است. در حال حاضر این کشور، اولین کشور بدون سگ ولگرد در دنیا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وجود تعداد بالای سگ‌های ولگرد تبدیل به معضلی جهانی شده است و بنابر تخمین سازمان جهانی بهداشت، بیش از 900میلیون سگ در جهان وجود دارد که مشکلات بسیاری برای جوامع ایجاد کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

مدیر پروژه واکسن نورا با بیان اینکه مردم دوست دارند واکسن نورا را به عنوان دوز یادآور تزریق کنند، گفت: سازمان جهانی بهداشت بارها توصیه کرده که مردم برای تزریق دوز یادآور از واکسن های پروتئینی نوترکیب استفاده کنند اما از 3 میلیون واکسن نورا که به وزارت بهداشت تحویل شده هنوز این برند به مراکز مهم واکسیناسیون ارسال نشده و چنانچه این رویه ادامه یابد، این محموله با انقضای مصرف همراه خواهد...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ضمن اعلام افزایش 25 درصدی اضطراب و افسردگی در ایام کرونا در جهان، از تدوین سند ملی "سلامت روان در ایام کرونا" خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی بهداشت با اعلام ثبت 50 هزار و 496 ابتلا به آبله میمون اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به آمریکای شمالی و اروپا تعلق دارد.

خبرگزاری دانا

سازمان جهانی بهداشت گزارش داده است که موارد ابتلا به کووید در جهان طی هفته گذشته 16 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته 1462 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و درعین حال 47 بیمار نیز جان خود را به علت ابتلا به این بیماری از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

عوامل مختلفی می‌توانند بر سلامت مغز ما اثر منفی بگذارند که حذف این عوامل باعث ارتقای عملکرد مغز و پیشگیری از برخی بیماری‌ها می‌شود.

خبرگزاری دانا

یکی از مسئولان سازمان بهداشت جهانی گفت: تعداد زیادی از مردم هنوز دوز اولیه واکسن را دریافت نکرده اند و همین موضوع باعث افزایش نرخ مرگ و میر خواهد بود.

خبرگزاری دانا

متخصص بیماری‌های عفونی گفت: شیوع بیماری لانگیا نگران کننده نیست چون هنوز چیزی از آن نمی دانیم؛ اما نکته نگران کننده این است که آیا ویروس لانگیا قابلیت سرایت از انسان مبتلا به انسان دیگر را دارد یا خیر؟ اگر پاسخ مثبت باشد آنوقت باید نگران بود؛ اما شواهد نشان میدهد که این ویروس از حیوان به انسان منتقل می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با افزایش موارد ابتلا به آبله میمونی در خارج از آفریقا، مقامات بهداشت عمومی کشورها از ردیابی بیماران آلوده به این ویروس، ایزوله و واکسیناسیون هدفمند برای مهار هرچه بیشتر این بیماری استفاده می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام یک مقام سازمان جهانی بهداشت، تاکنون یک میلیون فوت ناشی از کرونا در جهان در سال 2022 ثبت شده است.