یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در آستانه تصمیم برجامی ایران، بان کی مون، دبیرکل سابق سازمان ملل و مری رابینسون، اولین رئیس جمهور زن ایرلند در نامه‌ای که به امضای چندتن دیگر از رهبران سابق جهانی رسیده ایران را نسبت به پذیرش پیش‌نویس توافق احیای برجام ترغیب کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که با تصویب مجلس شورای اسلامی بودجه 5 هزار میلیارد تومانی برای بیماران نادر اختصاص پیدا کرده اما حالا موضوع عدم اختصاص کامل آن برای این بیماران، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

وب‌گاه فرارو

«افسردگی خندان» اصطلاحی است که برای فردی که از درون با افسردگی زندگی می‌کند در حالی که از بیرون کاملا شاد یا راضی به نظر می‌رسد، به کار برده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

زن خانه‌دار یک وظیفه معین ندارد بلکه مجموعه‌ای وظایف از مدیریت امور داخلی خانه تا برنامه‌ریزی‌های خانواده را بر عهده دارد. همه مشاغل ساعت کاری مشخصی دارند، اما زنان خانه‌دار تمام‌روز مشغول کار‌های خانه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال دریافت هشدار بمب‌گذاری در تأسیسات نظامی و غیرنظامی ارمنستان، تمام مراکز تخلیه و نیروهای امدادی و سگ های آموزش دیده به محل های مشخص شده اعزام شده اند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه این سازمان برنامه ریشه کنی 5 بیماری مشترک انسان و دام را اجرا می کند، گفت: رفع منع صدور محصولات طیور پس از 6 سال به عراق موجب رونق تولید خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام های بهداشتی شهر نیویورک از مشاهده نمونه هایی از فلج اطفال خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در فلسطین اشغالی اولین موارد ابتلا به فلج اطفال از سال 1988 گزارش شده و مواردی نیز در اوکراین جنگ زده مشاهده شد، جایی که خدمات بهداشتی تحت فشار زیادی قرار دارند.

خبرگزاری دانا

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، مرگ و میر ناشی از کووید -19 به طور کلی 9 درصد کاهش یافته اما شمار مبتلایان به عفونت همچنان پایدار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کره شمالی دستور داد اکثر تمهیدات مقابله با این ویروس که از ماه مه در این کشور وضع شده بود، لغو شوند.