یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: در حال حاضر مرگ و میرهای کرونایی نه بخاطر رفتار ویروس بلکه بخاطر سایر بیماری‌ها و ابتلا به کووید19 در افراد مستعد که در بیمارستان‌ها بستری و در این مراکز به کرونا مبتلا می شوند، مقداری افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: در حال حاضر مرگ و میرهای کرونایی نه بخاطر رفتار ویروس بلکه بخاطر سایر بیماری‌ها و ابتلا به کووید19 در افراد مستعد که در بیمارستان‌ها بستری و در این مراکز به کرونا مبتلا می شوند، مقداری افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت آمریکا روز گذشته در ارتباط با شیوع گسترده آبله میمون در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد. سازمان جهانی بهداشت هفته گذشته این بیماری را یک وضعیت اضطراری در جهان اعلام کرده بود. براساس گزارش شینهوا، «خاویر بسررا» وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت، ما آماده هستیم تا پاسخ خود را در مقابله با این ویروس به سطح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس یک مطالعه جدید قوی‌ترین تحقیقات را درباره علائم و شیوع طولانی مدت کووید در بیماران غیر بستری ارائه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مقامات آمریکا در این زمینه گفت: از هر آمریکایی می‌خواهم تا آبله میمونی را جدی بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مطالعه جدید قوی‌ترین تحقیقات را درباره علائم و شیوع طولانی مدت کووید در بیماران غیر بستری ارائه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس به نقل از نیواطلس، نوشت: یک مطالعه جدید قوی‌ترین تحقیقات را درباره علائم و شیوع طولانی مدت کووید در بیماران غیر بستری ارائه کرده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام روسی گفت: شواهد مختلف نشان می‌دهد آمریکایی‌ها احتمالا در تولید و انتشار ویروس کرونا در جهان دست داشته‌اند.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت آمریکا روز پنجشنبه (به وقت آمریکا) اعلام کرد که بیماری آبله میمون یک وضعیت اضطراری برای سلامت عمومی در این کشور اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع روسیه مدعی شد: بررسی اسناد فعالیت‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین نشان می‌دهد که ویروس کرونا انسان‌ساخته و در نتیجه فعالیت‌های آگاهانه آمریکاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: در بازدیدهای کارشناسان سلامت محیط، موارد نقص بهداشتی به اطلاع متصدی رسانده می‌شود و زمان لازم نیز برای برطرف کردن موارد اعلام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

از ابتدای سال جاری تاکنون 60 مورد ابتلا به وبا از چهار استان کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر شناسایی و گزارش شده است که 95 درصد موارد ابتلا مربوط به دو استان کردستان و کرمانشاه بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره انجمن اپتومتری ایران نسبت به افزایش نزدیک بینی در کودکان و نوجوانان به دلیل کم تحرکی، خانه نشینی و استفاده زیاد از وسایل رایانه‌ای هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر اعلام مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، از ابتدای سال جاری تا دهم مردادماه، 60 مورد ابتلا به وبا در کشور گزارش شده است و تشدید نظام مراقبت وبا همچنان در دستور کار تیم‌های سلامت در کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار دارد.