یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان غذا و دارو با انتقاد از سرمایه‌گذاری در صندوق کوواکس برای تامین واکسن کرونا گفت: صندوق کوواکس به هیچ عنوان به وعده‌های خود عمل نکرد، 180 میلیون یورو در این صندوق سرمایه‌گذاری کردیم و عملا کمتر از نیمی از واکسن مورد نیاز تحویل ما شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مقامات عراق ابتلای 13 نفر به بیماری وبا و احتمال ابتلای تعدادی دیگر را تایید کردند.

خبرگزاری مهر

صاحبنظران حوزه دندانپزشکی از رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دارند مصوبه افزایش ظرفیت دندانپزشکی لغو شود و تجربه تلخ افزایش ظرفیت بی رویه تکرار نشود.

وب‌گاه فرارو

کافئین به طور کلی برای مصرف و لذت بردن بی خطر است، اما در دوز‌های بزرگتر می‌تواند مضر باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق بررسی های سازمان جهانی بهداشت، نزدیک به یک میلیارد نفر از مردم جهان از شکلی از اختلالات روان رنج می برند.

وب‌گاه الف

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: نزدیک به یک میلیارد نفر در دنیا به اختلالات روان دچار هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جدیدترین بررسیهای سازمان جهانی بهداشت حاکی از آن است که نزدیک به یک میلیارد نفر از مردم جهان از شکلی از اختلالات روان رنج می برند. همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که از هر هفت نوجوان یک نفر به این اختلالات دچار است این آمار می تواند نگران کننده تر باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پشه‌ها مانند ما انسان‌ها برای داشتن عملکرد بهتر در روز بعد به خواب مناسب نیاز دارند و اگر خسته باشند، استراحت را به نیش‌زدن ترجیح می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت دولت در قالب بیست و پنجمین سفر استانی به استان اصفهان، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان‌های فریدونشهر و بویین میاندشت سفر کرد. بازدید از بیمارستان رسول اکرم فریدونشهر عین‌اللهی در فریدونشهر، از بخش‌های مختلف بیمارستان رسول اکرم (ص)...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بیست و پنجمین سفر استانی هیأت دولت، به شهرستان‌های فریدونشهر و بویین میاندشت رفت و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد بر اساس جدیدترین گزارش سازمان جهانی بهداشت، افسردگی و اضطراب تنها در سال اول همه گیری بیماری کووید -19 بیش از 25 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد بر اساس جدیدترین گزارش سازمان جهانی بهداشت، افسردگی و اضطراب تنها در سال اول همه گیری بیماری کووید -19 بیش از 25 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

لو فیگارو در گزارشی نوشت: حدود 1.5 میلیارد نفر در جهان تحت تاثیر کم‌شنوایی قرار دارند و سازمان جهانی بهداشت تخمین می‌زند که تا سال 2050 حدود یک میلیارد نفر به این آمار اضافه شود.