دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه الف

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: تاکید کمیته علمی کشوری کرونا در این شرایط که شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم، تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان به ویژه در گروه سنی 5 تا 11 سال است.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با اعلام افزایش 20 درصدی مراجعات سرپایی کرونا در کشور گفت: تاکید کمیته علمی کشوری کرونا در این شرایط که شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم، تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان به ویژه در گروه سنی 5 تا 11 سال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد که کودکان بالای پنج سال بیشتر از گروه‌های سنی دیگر در معرض خطر ابتلا به سندرم التهابی چند سیستمی (MIS-C) مرتبط با کووید -19 هستند.

خبرگزاری میزان

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: تاکید کمیته علمی کشوری کرونا در این شرایط که شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم، تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان به ویژه در گروه سنی 5 تا 11 سال است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با اعلام افزایش 20 درصدی مراجعات سرپایی کرونا در کشور گفت: تاکید کمیته علمی کشوری کرونا در این شرایط که شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم، تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان به ویژه در گروه سنی 5 تا 11 سال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «علی اسداللهی امین» در برنامه «طبیب» با اشاره به اینکه در مورد سرخک تقریبا به مرحله حذف رسیده بودیم، تصریح کرد:، اما یک مسئله این شد که عده‌ای از خانواده‌ها به دلیل کرونا واکسیناسیون بچه‌ها را عقب انداختند و یک مسئله دیگر مسئله مهاجرت از کشور‌های همسایه بود که باعث شد بیماری شیوع پیدا کند. راه انتقال ویروس سرخک بیشتر تنفسی است و حتی انتقال آن از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک مطالعه نشان داد که کودکان بالای 5 سال، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سندرم التهابی چند سیستمی (MIS-C) و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

خبرگزاری ایسنا

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد که کودکان بالای پنج سال بیشتر از گروه‌های سنی دیگر در معرض خطر ابتلا به سندرم التهابی چند سیستمی (MIS-C) مرتبط با کووید -19 هستند.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - سرپریت دانشکده علوم پزشکی ساوه و زرندیه گفت: سال گذشته حدود 150میلیارد ریال اعتبارات سازمان جهانی بهداشت برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این منطقه اختصاص یافت.

خبرگزاری ایسنا

یک گروه بین‌المللی از پژوهشگران در بررسی مشترکی دریافته‌اند که کودکان بالاتر از پنج سال، بیشتر از سایر کودکان در معرض خطر ابتلا به "سندروم التهابی چند سیستمی در کودکان" و مراجعه به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقیقاً زمانی که بسیاری از کشورهای سراسر دنیا به دلیل کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا، مقررات و محدودیت‌های کرونایی را کاهش دادند، سازمان جهانی بهداشت درباره شیوع سویه جدیدی به نام «XE» هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیشتر واکسن‌ها برای دهه‌های متوالی مورد استفاده قرار می‌گیرند و سالانه میلیون‌ها نفر آن‌ها را دریافت می‌کنند. به همین دلیل برای اطمینان از ایمن بودن، واکسن‌ها باید آزمایشات گسترده و دقیقی را قبل از معرفی در برنامه واکسیناسیون کشورها، پشت سر بگذارند. واکسن کووایران برکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. مراحل مختلف مطالعات واکسن برکت در سال گذشته به پایان رسید و اولین مقاله فاز...

خبرگزاری ایسنا

بیشتر واکسن‌ها برای دهه‌های متوالی مورد استفاده قرار می‌گیرند و سالانه میلیون‌ها نفر آن‌ها را دریافت می‌کنند. به همین دلیل برای اطمینان از ایمن بودن، واکسن‌ها باید آزمایشات گسترده و دقیقی را قبل از معرفی در برنامه واکسیناسیون کشورها، پشت سر بگذارند. واکسن کووایران برکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. مراحل مختلف مطالعات واکسن برکت در سال گذشته به پایان رسید و اولین مقاله فاز انسانی این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویتامین سی (C) می‌تواند اثرات نامطلوب داروهای درمان سرطان را کاهش دهد.