دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هر ساله در تاریخ هفت آوریل "روز جهانی بهداشت" گرامی داشته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

هر ساله در تاریخ هفت آوریل "روز جهانی بهداشت" گرامی داشته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

در پاسخ به ابهامات احتمالی در خصوص همزمانی شیوع کووید -19 با ایام روزه‌داری باید گفت، براساس گزارش اخیر سازمان جهانی بهداشت هیچ مطالعه‌ای مبنی بر افزایش خطر ابتلا به بیماری کووید19 در دوران روزه‌داری دیده نشده است.

خبرگزاری ایسنا

فرسودگی شغلی حالتی از فرسودگی جسمی یا روانی است که بر اثر استرس طولانی مدت یا کار بیش از حد ایجاد می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش‌های بین‌المللی حاکی است اگرچه بیماری چاقی تاکنون در کشورهای با درآمد بالا بیشتر خودنمایی کرده اما این روند در کشورهای درحال توسعه و فقیر نیز رو به افزایش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش‌های بین‌المللی حاکی است اگرچه بیماری چاقی تاکنون در کشورهای با درآمد بالا بیشتر خودنمایی کرده اما این روند در کشورهای درحال توسعه و فقیر نیز رو به افزایش است به طوری که پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان تا سال 2030 به چاقی مبتلا شوند.

خبرگزاری دانا

سرخک، سرخجه و اوریون خطری جدی برای سلامت کودکان به شما می رود، و قطعا بی توجهی خانواده‌ها به فرایند واکسیناسیون فرزندان، می‌تواند به قیمت جان آن‌ها تمام شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متاسفانه آمار ابتلا به بیماری سرخک در کشور افغانستان افزایش چشمگیری یافته و خراسان رضوی نیز به دلیل همجواری با مرزهای این کشور در خطر شیوع بیماری سرخک است.

خبرگزاری دانا

جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته موفق به اخذ گواهی حذف سرخک از سازمان جهانی بهداشت شد، اما متاسفانه همزمان با این رویداد، در کشور همسایه مان افغانستان بیماری سرخک شایع شد و از طرفی، با توجه به مسائل سیاسی کشور افغانستان و مهاجرت عده زیادی از شهروندان افغانستانی به کشورمان و پراکندگی آنها در نقاط و شهرهای مختلف، برای ما دغدغه ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایسنا

یک اپیدمیولوژیست با بیان اینکه اگر رشد افزایشی آمارهای کرونا در روزهای آتی نیز ادامه یابد، می‌توان گفت که روند افزایشی بیماری شروع شده است، در عین حال درباره وضعیت بازگشایی مدارس با حذف ضرورت رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، گفت: باید در این دو سال تمهیداتی در مدارس از سوی آموزش و پرورش اندیشیده می‌شد؛ پایه کاهش تماس، رعایت بهداشت فردی و گذاشتن فاصله‌گذاری فیزیکی است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه الف

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد 99 درصد از جمعیت جهان در 117 کشور، هوای آلوده تنفس می‌کنند و این مسئله منجر به افزایش موارد بیماری‌های تنفسی شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری میزان

وزیر کشور با تشریح یافته‌های حادثه ورزشگاه مشهد به هنگام مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و لبنان گفت: گزارش بررسی این حادثه به رئیس محترم جمهوری تقدیم شد.