دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

طبق بررسی‌های سازمان جهانی بهداشت (WHO) که در روز دوشنبه منتشر شد, 99 درصد از مردم جهان هوایی را تنفس می‌کنند که از نظر کیفیت قابل قبول نیست.

خبرگزاری ایسنا

داده های جدید سازمان جهانی بهداشت (WHO) نشان می دهد که تقریبا کل جمعیت جهان (99 درصد) از هوایی تنفس می کنند که از حد استانداردهای تعیین شده سازمان جهانی بهداشت فراتر است و سلامت آنها را تهدید می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پاسخ به ابهامات احتمالی در خصوص همزمانی کرونا با ایام روزه داری باید گفت، براساس گزارش اخیر سازمان جهانی بهداشت هیچ مطالعه ای مبنی بر افزایش خطر ابتلا به کرونا در دوران روزه داری دیده نشده است.

خبرگزاری دانا

در پاسخ به ابهامات احتمالی در خصوص همزمانی شیوع کووید -19 با ایام روزه داری باید گفت، براساس گزارش اخیر سازمان جهانی بهداشت هیچ مطالعه ای مبنی بر افزایش خطر ابتلا به بیماری کووید -19 در دوران روزه داری دیده نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت معتقد است ویروس‌های منتقل شده توسط حشرات می‌تواند همه گیری جهانی بعدی باشد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان جهانی بهداشت معتقد است ویروس‌های منتقل شده توسط حشرات می‌تواند همه گیری جهانی بعدی باشد؛ پاتوژن‌هایی مانند ویروس زیکا توسط بندپایانی مانند پشه‌ها و کنه‌ها پخش می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت طی نامه‌ای خطاب به معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی نسبت به طغیان سرخک در کشور هشدار داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

هر تصادف منجر به فوت، 5.1 میلیارد تومان خسارات به کشور وارد می‌کند که با توجه به آمار حدود 17000 کشته سالیانه این عدد بیش از 12 درصد تولید ناخالص داخلی و 8 درصد تولید ناخالص ملی را تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

فقدان تعامل؛ چالشی که در کشورمان از ابتدای شیوع کووید 19 در مسیر مدیریت پاندمی قرن همواره مطرح بود؛ از چالش‌های تشکیل ستاد ملی کرونا، نحوه ابلاغ و اجرای دستورالعمل‌ها و توصیه‌نامه‌های بهداشتی و مباحثی مانند اخذ جریمه از خاطیان، تعطیلی مشاغل، مدارس و دانشگاه‌ها و... گرفته تا روند و وضعیت بازگشایی‌ها و بازگشت به زندگی عادی و...

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که تا پایان دولت دوازدهم (15 مردادماه سال 1400) واردات واکسن کرونا به 19 میلیون و 904 هزار دُز می‌رسید، این میزان در مدت زمانی کوتاهی در دولت جدید به بیش از 180 میلیون دز رسیده است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال در اول فروردین، خطوط کلی رئوس سیاست‌های کلان اداری، داخلی و خارجی را بیان می‌کنند، گفت: هدف از نامگذاری سال، عملیاتی شدن نقشه راهی است که فرمودند.

وب‌گاه الف

سازمان بهداشت جهانی به بهانه ایمنی و سلامت زنان و دختران دستور العمل‌های جدیدی را در مورد سقط جنین به کشورها صادر کرد.

خبرگزاری دانا

سازمان بهداشت جهانی به بهانه ایمنی و سلامت زنان و دختران دستور العمل‌های جدیدی را در مورد سقط جنین به کشورها صادر کرد.