چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

بانک سرمایه گذاری جفریز که در بورس وال استریت نیز فعال است پیش بینی کرد که قیمت نفت ممکن است "بسیار بیشتر" شود و به 150 دلار در هر بشکه در بحبوحه محدودیت های عرضه جهانی برسد.

خبرگزاری دانا

بعد از تایید چند مورد ابتلا به سویه جدید کرونا در نیویورک، تعداد ایالت‌های آمریکا که بیماران مبتلا به «امیکرون» را شناسایی کرده‌اند، به 5 ایالت رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز جهانی ایدز در سال 2021 در حالی برگزار می‌شود که برخی از خدمات ضروری در این حوزه به دلیل پاندمی کووید 19 مختل شده است. از این رو، این رویداد امسال بر رفع تبعیض و نابرابری و دسترسی همه افراد به خدمات متمرکز شده است.

خبرگزاری ایسنا

اتحادیه اروپا اعلام کرد: در مدت چند ماه امیکرون به سویه غالب در بیشتر کشورهای منطقه تبدیل می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یک مقام سازمان جهانی بهداشت در حالیکه از دولت‌ها درخواست کرد مقدمات مقابله با سویه جدید کروناویروس موسوم به امیکرون را فراهم کنند، گفت: در نهایت این سویه از ویروس در بیشتر کشور‌های غرب اقیانوس آرام گسترش خواهد یافت. مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی برای غرب اقیانوس آرام تاکید کرد: احتمالا تعداد کشور‌هایی که نوع جدید کروناویروس در آن‌ها گردش دارد...

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: سویه امیکرون در نهایت در بیشتر کشورهای غرب اقیانوس آرام گسترش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با بسته شدن مرزهای هوایی ایران به روی شش کشور که ویروس "امیکرون" در آن‌ها شناسایی شده، نگرانی‌هایی درباره توقف دوباره صدور ویزای توریستی ایران مطرح شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: همزمان با بسته شدن مرزهای هوایی ایران به روی شش کشور که ویروس "امکیرون" در آن‌ها شناسایی شده، نگرانی‌هایی درباره توقف دوباره صدور ویزای توریستی ایران مطرح شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه وقتی که امیکرون را در چهارگوشه جهان می‌بینیم، به این معناست که این ویروس گسترش دارد، گفت: باید توجه کرد که این آمارها واقعی نیستند و شناسایی موارد به نظارت، پایش ژنتیکی کشورها و... بستگی دارد؛ بنابراین مطمئنا تعداد موارد ابتلا به امیکرون بیش از این است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی بهداشت با صدور بیانیه‌ای از کشورها خواست از واکنش شتاب زده به این موضوع و اعمال ممنوعیت سفر برای جلوگیری از ورود سویه امیکرون اجتناب کنند

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه وقتی که امیکرون را در چهارگوشه جهان می‌بینیم، به این معناست که این ویروس گسترش دارد، گفت: باید توجه کرد که این آمارها واقعی نیستند و شناسایی موارد به نظارت، پایش ژنتیکی کشورها و... بستگی دارد؛ بنابراین مطمئنا تعداد موارد ابتلا به امیکرون بیش از این است.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با بسته شدن مرزهای هوایی ایران به روی شش کشور که ویروس "امکیرون" در آن‌ها شناسایی شده، نگرانی‌هایی درباره توقف دوباره صدور ویزای توریستی ایران مطرح شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری‌های اتحادیه اروپا از شناسایی 59 مورد ابتلاء به سویه جدید کرونا موسوم به اومیکرون در کشورهای عضو این اتحادیه خبر داد. تاکنون دست کم 11 کشور اروپایی با سویه آفریقایی کرونا، اومیکرون درگیر شده‌اند. مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری‌های اتحادیه اروپا که مقر آن در شهر استکهلم سوئد قرار دارد 59 مورد قطعی ابتلاء...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری‌های اتحادیه اروپا خبر از شناسایی حدود 60 مورد ابتلا به سویه جدید کرونا موسوم به اومیکرون در کشورهای عضو این اتحادیه ازجمله فرانسه و آلمان داد.