سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه عصر ایران

گرچه ممکن است چنین سویه هایی از کروناویروس هرگز بروز نکنند (و دست‌کم بسیاری از ما امیدواریم که این پاندمی تا این حد طولانی نشود) اما شاید خواندن این گزارش تا حدودی به کنجکاوی ما درباره این موضوع پاسخ دهد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «مسعود مردانی» در برنامه «طبیب» با اشاره به اینکه آمار‌ها نشان داده که نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها مهمترین اماکنی است که در آن‌ها انتقال بیماری صورت می‌گیرد، عنوان کرد: الحمدالله اوضاع خوب بوده و بیماری تحت کنترل است، با این شرایط اگر حواس‌مان جمع باشد یعنی پروتکل‌ها را رعایت کرده و واکسن‌ها را به موقع بزنیم اصلا لازم نیست که از اومیکرون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از سازندگان واکسن آسترازنکا اظهار کرد: همه‌گیری‌های آینده می‌توانند حتی کشنده‌تر از کووید -19 باشند، بنابراین درس‌های آموخته شده از شیوع این همه‌گیری نباید هدر رود و جهان باید اطمینان حاصل کند که برای حمله ویروسی بعدی آماده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از سازندگان واکسن آسترازنکا گفت: همه‌گیری‌های آینده می‌توانند حتی کشنده‌تر از کووید -19 باشند، بنابراین درس‌های آموخته شده از شیوع این همه گیری نباید هدر رود و جهان باید اطمینان حاصل کند که برای حمله ویروسی بعدی آماده است.

خبرگزاری دانا

اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی از امروز در حالی آغاز شد که همان افرادی که پیش از این بر طبل مخالفت با دولت می کوبیدند، این بار اجرای طرح را با هدف حبس خانگی مردم و بدون اطلاع قبلی نقد کرده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یونسیان گفت: نمی توان مانع ورود امیکرون به کشور شد، بنابراین ما باید خودمان را تقویت کنیم تا بهتر با این جهش مقابله کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سویه جدید امیکرون به بیش از 38 کشور جهان رسیده و در آمریکا نیز 10 مورد ابتلا در شش ایالت گزارش شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک نقش بسزایی در کاهش و کنترل کرونا دارد، گفت: اشخاصی که از دریافت واکسن به واسطه برخی شایعات خودداری می‌کنند سخت در اشتباه هستند، زیرا واکسن بهترین راه مقابله با کرونا و اومیکرون است. مسعود مردانی با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی حدود 30 کشور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک نقش بسزایی در کاهش و کنترل کرونا دارد، گفت: اشخاصی که از دریافت واکسن به واسطه برخی شایعات خودداری می کنند سخت در اشتباه هستند زیرا واکسن بهترین راه مقابله با کرونا و اومیکرون است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان با دکتر اکبری از معاونان و مشاوران پیشین وزارت بهداشت و رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره "قانون جوانی جمعیت" مصاحبه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آینده نوآوری مراقبت های بهداشتی یکی از مهم ترین نبردها در مبارزه برای افزایش طول عمر انسان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ریشه کنی فوتی کرونا و بهترین گزینه برای در امان ماندن از ویروس جهش یافته «امیکرون» مستلزم دریافت واکسن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در آفریقای جنوبی با بیان این که اومیکرون بیشتر بچه ها را هدف قرار داده است، اعلام کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در آفریقای جنوبی در این مدت از کمتر از500 نفر در روز، دیروز به بیش از 16 هزار نفر در روز رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

اروپا همانطور که پس از خروج ترامپ از برجام نتوانست موضعی مستقل بگیرد، در این مذاکرات نیز حاضر نیست در یک تصمیم تاریخی، هویتی مستقل از آمریکا برای خود تعریف کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران گفت: مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت بسیار مهم هستند و ایران در منطقه، جزو پیشروان و سرآمدان این موضوع است.