چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود که عوارض ناگهانی نیز به همراه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

هیچکس بازگشایی‌های همزمان را توصیه نمی‌کند. حتی بازگشایی مدارس هم به تنهایی باید حتما بعد از گذشت دو هفته از بازگشایی‌ها، بازنگری می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با گذشت 40 سال از شیوع ایدز در جهان و به رغم توفیقات و دستاوردهای پزشکی در برابر آن، همچنان این بیماری تهدیدی برای جوامع بشری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یونسیان در پاسخ به اینکه آیا سویه امیکرون می‌تواند از سویه دلتا خطرناک‌تر باشد، گفت: در حال حاضر نمی‌توان در این باره قضاوت کرد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید19 با بیان اینکه عدم شناسایی امیکرون، به این معنا نیست که این سویه هنوز وارد کشور نشده، گفت: حتی بدون وجود خطر کرونای امیکرون هم نیاز به بازنگری در وضعیت بازگشایی‌ها وجود دارد؛ زیرا هیچکس بازگشایی‌های همزمان را توصیه نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا

رعایت رژیم غذایی مناسب، برخورداری از یک سبک زندگی سالم و سرمایه گذاری روی آن عواملی است که سلامت کلی فرد را تعیین می کند و در مقابل عدم توجه به این نکات ممکن است منجر به بروز بیماری های مزمن شود که عوارض ناگهانی نیز به همراه دارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی از اعمال پروتکل‌های بهداشتی جدید برای مقابله با ورود ویروس کرونای جدید به نام «امیکرون» خبر داد که محدودیت‌های جدیدی برای ورود مسافران خارجی به کشور به وجود آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرد مبتلا به سویه امیکرون در ژاپن مردی بوده که از کشور نامیبیا وارد این کشور شده و ملیت وی فاش نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ژاپن امروز (سه شنبه) اولین مورد ابتلا به سویه امیکرون کروناویروس را شناسایی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متخصصان چینی با بررسی داده های واکسیناسیون در بریتانیا و سایر کشورهایی که درصد بالای واکسیناسیون را داشته‌اند، ویژگی سوم را عنوان کردند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه کمبود پزشک را قبول داریم، از اجرای آیین نامه جدید تأسیس داروخانه‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

ژاپن امروز (سه شنبه) اولین مورد ابتلا به سویه امیکرون کروناویروس را شناسایی کرده است.

وب‌گاه تابناک

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار و ارزیابی تاثیر امیکرون بر اقتصاد جهانی از سوی سرمایه گذاران، اندکی افزایش یافت.

خبرگزاری ایسنا

محققان دانشگاه "اکول پلی‌تکنیک فدرال لوزان" سوییس در مطالعه اخیرشان دریافته‌اند بدن انسان در مکان‌های بسته که هوا حاوی ازون است، می‌تواند یک منبع انتشار آئروسل نانو خوشه‌ای (nanocluster aerosol) باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یکی از خطرناک‌ترین ویژگی های سویه جدید کرونا، تغییرات زیاد در ویروس است.