چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: با وجود گسترش سویه جدید کروناویروس موسوم به امیکرون، تاکنون فوت ناشی از این سویه گزارش نشده است.

خبرگزاری دانا

عضو شورای شهر تهران گفت: توجه به نیاز‌های افراد دارای معلولیت در حمل و نقل شهری از ضرورت‌هایی است که شورای اسلامی شهر تهران به آن توجه ویژه دارد.

خبرگزاری ایسنا

قیمت نفت که روز جمعه ابتدا تحت تاثیر نگرانیهای فزاینده نسبت به افزایش آمار ابتلا به کووید 19 و آسیب دیدن تقاضای جهانی بر اثر شیوع واریانت جدید امیکرون صعود کرده بود، معاملات را بدون تغییر به پایان برد و ششمین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به یاد داریم روزهای دلهره آور و سخت کرونایی که با عناوین تلخ، روح و ذهمان را آزرده ساخته بود. از روزانه بیش از 700 جان‌باخته تا وضع اسفناک بیمارستان‌ها، اما با تدابیر صحیح دولت سیزدهم ورق برگشت.

وب‌گاه الف

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: در شرایطی که واریانت نگران‌کننده جدیدی به نام امیکرون شناسایی شده، بازگشایی‌های همزمان مقداری خطرناک بوده و می‌تواند منجر به گسترش بیماری شود.

وب‌گاه عصر ایران

باید توجه کرد که در حال حاضر تمام کشورها شرایط‌شان را با توجه به شناسایی امیکرون تغییر داده‌اند. بسیاری از کشورها مجددا به محدودیت‌های شدید بازگشتند. همچنین بحث ممانعت از مسافرت در برخی کشورها مجددا ایجاد شده است.

وب‌گاه الف

بانک سرمایه گذاری جفریز که در بورس وال استریت نیز فعال است پیش بینی کرد که قیمت نفت ممکن است "بسیار بیشتر" شود و به 150 دلار در هر بشکه در بحبوحه محدودیت های عرضه جهانی برسد.

خبرگزاری دانشجو

سید علیرضا ناجی رئیس مرکز ویروس شناسی بیمارستان مسیح دانشوری، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: سویه اومیکرون کرونا تکامل یافته‌ترین نوع ویروسی است که تا کنون با آن برخورد کرده‌ایم و به دلیل امکان انتقال بیشتر و همچنین مقاومت آن نسبت به واکسن کرونا نگرانی ما را بیشتر کرده است. وی تصریح کرد: در سویه‌ء دلتا و بتا بیماری کرونا موتاسیونهای مقاومی را در برابر واکسن...

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: در شرایطی که واریانت نگران‌کننده جدیدی به نام امیکرون شناسایی شده، بازگشایی‌های همزمان مقداری خطرناک بوده و می‌تواند منجر به گسترش بیماری شود.

خبرگزاری دانا

سازمان جهانی بهداشت روز جمعه اعلام کرد که اکنون سویه اومیکرون ویروس کرونا در 38 کشور جهان شناسایی شده است اما تاکنون هیچ مورد از مرگ مربوط به این سویه گزارش نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سویه امیکرون کرونا در حال پیشروی در دنیا بوده و تاکنون به 38 کشور رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان جهانی بهداشت (WHO) از کشور‌ها خواست ظرفیت مراقبت‌های بهداشتی را افزایش داده و مردم خود را برای مبارزه با افزایش موارد کووید 19 که ممکن است ناشی از شیوع امیکرون باشد، واکسینه کنند. به گزارش رویترز، این سازمان تاکید کرد که محدودیت‌های سفر می‌تواند زمان بخرد، اما به تنهایی راه‌حل نیست. استرالیا علیرغم بستن مرز‌های خود برای سفر از کشور‌های...

خبرگزاری ایسنا

در پی گسترش واکسیناسیون و کاهش آمار ابتلا به کرونا در کشور از ابتدای آذرماه شاهد بازگشایی‌ها و کاهش محدودیت‌های مختلف از جمله ممنوعیت و محدودیت‌های سفر بودیم به گونه‌ای که مردم با ارائه کارت واکسن میتوانند بسیاری از فعالیت‌هایی که پیش از این ممنوع بود را انجام دهند، اما سوال اینجاست که آیا شیوع سویه جدید ویروس کرونا به نام امیکرون که موجب افزایش نگرانی‌ها در جهان شده، سفرهای داخلی و...