سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر ایران در آفریقای جنوبی در اینستاگرام خود نوشت: اومیکرون این است که بیشتر بچه‌ها را هدف قرار داده است، بچه‌هایی که یا واکسن نزدند یا فقط یک دز زدند. این نوع از کرونا بیشتر علائم خفیف دارد و کمتر به بستری شدن در بیمارستان منجر می‌شود.

وب‌گاه الف

سفیر ایران در آفریقای جنوبی با بیان این که امیکرون بیشتر بچه ها را هدف قرار داده است، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در آفریقای جنوبی در این مدت از کمتر از500 نفر در روز، دیروز به بیش از 16 هزار نفر در روز رسید.

خبرگزاری میزان

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: هنوز برای قضاوت در خصوص اومیکرون زود است و دلیلش هم این است که سایر واریانت‌ها ابتدا رخ می‌دادند و بعد از چند هفته و یا حتی پس از گذشت چند ماه بر اساس نتایج حاصل از مطالعات در رابطه با نام‌گذاری و میزان نگرانی برای آن تصمیم‌گیری می‌شد و در خصوص روند آن پیش‌بینی‌هایی صورت می‌گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

نکته مهم و کلیدی در امیکرون این ذاست که بیشتر بچه ها را هدف قرار داده. بچه هایی که یا واکسن نزدن یا فقط یک دوز زدن. البته بزرگترها را که هر دو دوز واکسن راهم زده اند، مبتلا کرده... امیکرون این بار از رگ گردن به بچه ها نزدیکتره.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر ایران در آفریقای جنوبی گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در آفریقای جنوبی در این مدت از کمتر از500 نفر در روز، دیروز به بیش از 16 هزار نفر در روز رسید.

خبرگزاری ایسنا

سفیر ایران در آفریقای جنوبی با بیان این که امیکرون بیشتر بچه ها را هدف قرار داده است، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در آفریقای جنوبی در این مدت از کمتر از500 نفر در روز، دیروز به بیش از 16 هزار نفر در روز رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رشد تورم، نوسان قیمت‌ها و نیاز به سرمایه‌های اولیه کلان در راه اندازی کسب و کارها، همواره از مشکلات اساسی در کارآفرینی و اشتغال در بازار کار امروز ایران بوده است.

خبرگزاری ایسنا

طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO) آلودگی هوا بزرگترین عامل تهدید کننده سلامت در سراسر جهان است و سالانه بیش از 4.2 میلیون مورد مرگ را به خود اختصاص می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم 20 مرداد 1400 کار خود را آغاز کرد و امروز بیش از 100 روز از فعالیت دولت خدمتگزار می‌گذرد، روزهایی که در عرصه پژوهش‌های پزشکی با تلاش‌های زیاد محققان و مسوولان، تولید واکسن داخلی و واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا سرعتی مضاعف گرفت.

خبرگزاری دانا

مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران قویا از نقش کلیدی سازمان جهانی بهداشت در امنیت جهانی بهداشت و ابتکارات واکنش های اضطراری حمایت می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران قویا از نقش کلیدی سازمان جهانی بهداشت در امنیت جهانی بهداشت و ابتکارات واکنش های اضطراری حمایت می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌هد که مصونیت‌های ناشی از عفونت‌های قبلی بیماری کرونا از ابتلا به سویه اومیکرون پیشگیری نمی‌کنند.

وب‌گاه الف

در طول دو سال گذشته کادر درمان و در رأس آن‌ها پرستاران در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بوده و در این راه 150 شهید تقدیم کرده‌اند. با وجود این، هم‌اکنون با فروکش موج پنجم بیماری برخی مراکز درمانی عذر پرستارانی را خواسته‌اند که در قالب قرارداد‌های 89 روزه به کار گرفته شده‌بودند. این پرستاران در آستانه روز پرستار و بعد از دو سال تلاش سخت و نفسگیر در سخت‌ترین شرایط کاری، در شرف بیکاری...

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات هند از شناسایی دو مورد از اولین موارد ابتلا به سویه امیکرون کروناویروس در ایالت "کارناتاکا" واقع در جنوب این کشور خبر دادند.