سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز مدیریت بیماریهای وزارت بهداشت ضمن تکذیب خبری مبنی بر تقلبی بودن واکسن اسپایکوژن گفت: این واکسن تاییدیه های لازم را داراست.

وب‌گاه فرارو

رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت در ادامه گفت: این موضوع در واقع هشداری است که بسیار خطرناک است و افراد هوشیار باشند و واکسیناسیون خارج از سیستم کشور را انجام ندهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: تمامی واکسن هایی که در نظام واکسیناسیون کشور در مراکز و پایگاه های کشور استفاده شده اعم از آسترازنکا و یا دیگر واکسن ها؛ مستقیما از شرکت های تولید کننده در دنیا خریداری شده و با نظارت دقیق در سطح کشور توزیع و مصرف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مقام های بهداشتی لبنان امروز (پنجشنبه) اعلام کردند که دو مورد ابتلا به سویه جدید «اومیکرون» ویروس جهش یافته کرونا در این کشور شناسایی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تمامی واکسن هایی که در نظام واکسیناسیون کشور در مراکز و پایگاه های واکسیناسیون کشور استفاده شده است اعم از آسترازنکا و یا دیگر واکسن ها؛ مستقیما از شرکت های کشورهای تولید کننده خریداری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت کانادایی اعلام کرد واکسن گیاهی تولیدشده توسط این شرکت، سطح بالایی از ایمنی را در برابر ویروس کووید 19 ایجاد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت ضمن تکذیب خبری مبنی بر تقلبی بودن واکسن اسپایکوژن گفت: این واکسن تاییدیه های لازم را داراست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت گفت: تمامی واکسن هایی که در نظام واکسیناسیون کشور در مراکز و پایگاه های کشور استفاده شده اعم از آسترازنکا و یا دیگر واکسن ها؛ مستقیما از شرکت های تولید کننده در دنیا خریداری شده و با نظارت دقیق در سطح کشور توزیع و مصرف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش سازمان جهانی بهداشت بسیاری از کشور ها در جهان با مشکل آب روبه رو هستند. به این معنی که به تعداد زیادی از انسان ها در دنیا آب سالم و قابل آشامیدن نمی رسد. به همین دلیل است که از اوایل قرن بیستم مردم به فکر راه ها و روش هایی بودند که بتوانند آب آشامیدنی خود را تصفیه کنند و کیفیت آن را بهبود ببخشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رویترز، سازمان جهانی بهداشت با هشدار درباره سویه جهش یافته جدید کرونا موسوم به امیکرون، خواستار همکاری کشور‌ها برای مقابله با آن شد. تدروس ادهانوم، رئیس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: دولت‌ها باید پاسخ خود به همه گیری کرونا و سرعت واکسیناسیون در برابر کووید 19 را همزمان با نگرانی‌ها درباره شیوع سویه امیکرون مورد ارزیابی قرار...

خبرگزاری میزان

در این گزارش چند پزشک متخصص به بیان توضیحاتی در خصوص سویه جدید کرونا به نام اومیکرون پرداخته اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اخیرا سویه‌ای بسیار واگیردار از ویروس کرونا در آفریقای جنوبی با کدگذاری B.1.1.529 شناسایی شده که سازمان جهانی بهداشت آن را "اومیکرون" نامیده است. نوواواکس (Novavax) یک شرکت زیست‌فناوری مستقر در مریلند، کار روی نسخه‌ای از واکسن کووید -19 خود برای هدف قرار دادن این نوع جدید کرونا را آغاز کرده است و در چند هفته آینده این واکسن را برای آزمایش و ساخت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری فرانس 24، این ارزیابی‌های امیدوارکننده در میان افزایش نگرانی‌های جهانی درمورد گونه جهش یافته ویروس کرونا ارائه شده، گونه‌ای که کشور‌های بسیاری را به اعمال مجدد محدودیت‌های مرزی و افزایش احتمال بازگشت به قرنطینه وا داشته است. در حالی که قابلیت انتقال سویه اومیکرون بیش از گونه‌های قبلی است، «مایکل رایان» مدیر برنامه اضطراری...

وب‌گاه عصر ایران

هیچ نشانه ای وجود ندارد که تایید کند سویه امیکرون بتواند به طور کامل از مصونیت ناشی از واکسن های موجود کووید -19 در امان بماند.