چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دکتر علیرضا ناجی نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی مسوولان و مجریان در برنامه‌های تلویزیونی هشدار داد و گفت: وقتی من مسوول، سخنران یا مجری در برنامه حضوری یا تلویزیونی یا حتی در فضای مجازی از ماسک استفاده نکنیم، به طور یقین مردم هم ضرورت رعایت پروتکل‌ها را احساس نخواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کرونا تا حدودی فروکش کرده اما همچنان آمار مبتلایان بالا است و حتی بوده‌اند افرادی که به رغم دریافت هر دو دز واکسن، جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند با این حال گویا برای برخی سخنرانان و مجریان نشست‌های خبری و برنامه‌های تلویزیونی استفاده از ماسک معنایی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود در دسترس بودن واکسن کرونا اما همچنان برخی از افراد با دلایل غلط از تزریق واکسن خودداری می‌کنند این درحالیست که زمانی می‌توان چرخه بیماری را کنترل کرد که واکسیناسیون به حد مناسبی برسد.

وب‌گاه عصر ایران

تمام مطالبی که مبنی بر تاثیر واکسن کرونا بر باروری منتشر شده است، هیچ پایه و اساس علمی نداشته است و تمام این شایعات از سوی افراد و یا شبکه‌های غیر علمی منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

با گسترش روند واکسیناسیون کرونا در کشور، رفته‌رفته سیاست‌هایی مبنی بر تسریع بازگشایی‌ها، لغو دورکاری و... اتخاذ می‌شود. سیاست‌هایی که بنابراعلام متخصصان نیازمند افزایش هرچه بیشتر تزریق واکسن به مردم جامعه تا حدود 75 درصد و بیشتر است. در این شرایط و با وجود در دسترس بودن واکسن اما همچنان برخی از افراد با دلایل غلط از تزریق واکسن خودداری می‌کنند این درحالیست که زمانی می‌توان چرخه بیماری...

وب‌گاه فرارو

این سویه‌ی جدید هنوز باعث سرایت قابل‌توجه در سطح جوامع نشده است. علاوه بر انگلیس، مواردی از ابتلا به این سویه‌ی جدید در آمریکا، روسیه و فلسطین اشغالی گزارش شده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد که این نهاد بین المللی به حمایت های خود از ایران برای مقابله با کرونا ادامه می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که تزریق واکسن فایزر - بیون‌تک برای ایجاد ایمنی در برابر بیماری کووید19 نزد کودکان بیش از 90 درصد کارایی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌سازمان ملل اعلام کرد که واکسیناسیون آنفولانزا و کرونا به هم خطری ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصص و عضو انجمن زنان و زایمان ایران گفت: زنان هم در خانواده و هم به عنوان فعال اجتماعی در جامعه، با مدیریت صحیح، نقش برجسته‌ای در خودمراقبتی، حفاظت و صیانت از خود و اعضای خانواده در میدان مقابله با کرونا بر عهده دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تدروس ادهانوم، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در خصوص اهمیت واکسیناسیون اظهار کرد: داده‌های 119 کشور نشان می‌دهد که به طور میانگین دو نفر از هر پنج عضو کادر درمان در سطح جهان به طور کامل واکسینه شده‌اند. مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در عین حال افزود: این آمار تفاوت زیاد بین میزان واکسیناسیون کادر درمان در مناطق مختلف یا در میان گروه‌های اقتصادی متفاوت...

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: حدود 180 هزار نفر از کادر درمان در سراسر جهان بر اثر ابتلا به بیماری کووید -19 جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل متحد پس از دریافت تاییدیه از طالبان، تلاش گسترده برای واکسیناسیون ویروس کرونا را در افغانستان آغاز کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشجوی دکترای سلامت در بلایا و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با سلامت زنان باردار در پاندمی کووید 19، توصیه هایی مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آلزایمر یک بیماری است که هیچ درمان تأیید شده برای آن وجود ندارد، اما نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که مدیریت سبک زندگی و کاهش عوامل خطر می‌تواند مانع از ابتلا به این بیماری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعات جدید محققان دانشگاه ایالتی اوهایو نشان می‌دهد رژیم غذایی سرشار از غذاهای فرآوری‌شده منجر به التهاب عصبی و کاهش حافظه سالمندان می‌شود.