چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود واکسیناسیون گسترده اما سرما موارد ابتلا به کووید -19 در شماری از کشورها پس از ماه‌ها کاهش، بار دیگر افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته متاسفانه 171 بیمار مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

بازگشایی مدارس از آبان ماه نیازمند اتخاذ تدابیر لازم و تأمین بودجه مورد نیاز با هدف ایمن‌سازی فضای مدارس برای حضور دانش‌آموزان است از سوی دیگر نکاتی وجود دارد که خانواده‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمریکایی‌ها در اقدامی جدید علیه چین، با مقامات تایوانی درباره حضور معنادار این جزیره در سازمان ملل متحد گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

افسردگی اختلال ذهنی رایجی است که تقریبا 5 درصد از جمعیت بزرگسالان سراسر دنیا را به خود گرفتار کرده است و در این میان زنان تقریبا دو برابر از مردها به این اختلال مبتلا می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

سی‌امین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی 6 میلیون دز واکسن، امروز یک‌شنبه؛ دوم آبان‌ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

خبرگزاری تسنیم

عین‌اللهی گفت: ما تعداد زیادی نیرو داریم که نمی‌توانیم آنها را به کار بگیریم و بنابراین مشکل ما نیروی انسانی نیست. باید به میزانی که می‌توانیم جذب کنیم نیروی انسانی تربیت کنیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه نتایج مطالعات واکسن برکت برای سازمان جهانی بهداشت ارسال شده است؛ از صدور مجوز نهایی برای واکسن‌های رازی و فخرا خبر داد و گفت: فکر می‌کنم تا آخر آبان زمینه برای بازگشایی مدارس فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسمومیت های دارویی، سم و گاز منواکسید کرین، شایع ترین مسومیت ها را تشکیل می دهند که در این میان کودکان و سالمندان بیشتر از سایر افراد در معرض ابتلا به آنها قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان بهداشت جهانی هشدار داده همه‌گیری کووید19 به دلیل عدم رسیدن واکسن موردنیاز به کشورهای فقیر 1 سال بیش از آنچه باید، طول خواهد کشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیاتی مستقل از کارشناسان سازمان غذا و داروی آمریکا ادعای شرکت فایزر مبنی بر ایجاد ایمنی 91 درصدی در برابر بیماری کووید19 در کودکان واکسینه شده پنج تا 11 ساله را بررسی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: 11 باور اشتباه و غیرعلمی برای واکسن نزدن در ذهن برخی افراد که واکسن نمی زنند وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشمندان در حال بررسی نوع مرتبط با دلتا معروف به AY.4.2 هستند تا ببینند آیا ممکن است راحت‌تر از نسخه‌های قبلی ویروس کرونا گسترش یافته یا کشنده‌تر باشد.