جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور 6 صبح تا 13 تعیین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویب‌نامه «شروع ساعت کار ادارات از 6صبح»، از امروز برای همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی اجرایی می‌شود. هدف دولت از این تغییر نافرم ساعت‌کار، «کاهش مصرف انرژی در فصل تابستان» است که عملا این مصوبه را جایگزین «تغییر ساعت رسمی کشور» کرده است. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، حضور کارکنان در محیط‌کار از 6 صبح به معنای «حذف بخش پایانی ساعت خواب» است که همین اختلال...

وب‌گاه فرارو

آثار مخرب مصرف دخانیات و دود ناشی از سیگار بر هیچ کسی پوشیده نیست، به همین خاطر در سال‌های اخیر سیگارهای الکترونیکی در میان جوانان محبوبیت بیشتری پیدا کرده و برخی از افراد نیز برای ترک سیگار به ویپ روی آورده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر»، بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) طی شبانه روز گذشته جان 27 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 22 هزار و 130 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه فرارو

دکتر حیدری با اشاره به ابلاغ ممنوعیت واردات، تولید و توزیع این سیگار‌ها به سازمان‌های مرتبط گفت: سیگار الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب‌رسان معرفی شده است و عرضه آن یک نوع قاچاق محسوب می‌شود و توزیع و فروش آن ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

سیگار‌های الکترونیکی با هدف کاهش مصرف سیگار‌های سنتی وارد بازار شدند، اما برخلاف تصور عموم این سیگار‌ها به سلامت افراد آسیب می‌رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. آیین نامه جامع میهمانی و انتقال دانشجویان ابلاغ شد معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالانه در ایران 11.5 هزار تن تنباکوی معسل در کشور مصرف می‌شود که حدود 4.8 هزار تن آن در داخل تولیدشده، 4.4 هزار تن تنباکو از طریق واردات تامین شده و مابقی قاچاق یا تقلبی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دادستان کل کشور گفت: استفاده از عطر، بسته‌بندی و فرم جذاب در جعبه یا پاکت یا محل عرضه سیگار تبلیغ محسوب می‌شود و ممنوع است.

وب‌گاه عصر ایران

درخصوص ارزش بازار دخانیات در ایران آمار‌های رسمی چندان در دسترس نیست و تنها آمار رسمی فقط آمار هزینه - درآمد مرکز آمار ایران است. طبق این آمارها، هر خانوار در روستا‌ها 697 و در شهر‌ها 653 هزار تومان برای سیگار هزینه کرده است. البته این ارقام میانگین کل خانوارهاست درحالی‌که بخش قابل توجهی از ایرانیان سیگاری نبوده و اهل مصرف تنباکو و قلیان نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در جدول جهانی «ورلداُمتر»، کروناویروس (عامل بیماری کووید -19) طی شبانه روز گذشته جان 307 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 35 هزار و 551 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه 25 درصد جامعه قلیان مصرف می‌کنند، گفت: دخانیات علت اصلی حدود 20 درصد سرطان‌هاست.

وب‌گاه گسترش

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سال‌های اخیر در گروه سنی 18 تا 24 سال شاهد افزایش مصرف دخانیات بوده‌ایم به صورتی که در بین زنان حدود 90 درصد و در بین مردان 34 درصد مصرف دخانیات افزایش داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

تازه‌ترین آمار کرونا در نقاط مختلف دنیا به تفکیک کشورها و با تقسیم‌بندی‌های قاره‌ای، منطقه‌ای و موضوعی در جدول جهانی «ورلداُمتر» به‌روز رسانی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت:‌براساس داده‌های به‌روز شده در جدول جهانی «ورلداُمتر»، کروناویروس (عامل بیماری کووید -19) طی شبانه روز گذشته جان 65 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 27 هزار و 936 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس داده‌های به‌روز شده در جدول جهانی «ورلداُمتر»، کروناویروس (عامل بیماری کووید -19) طی شبانه روز گذشته جان 65 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 27 هزار و 936 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.