جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرونا در 24 ساعت گذشته جان 126 بیمار را در جهان گرفته و 34 هزار و 79 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در جدول جهانی «ورلداُمتر»، کروناویروس (عامل بیماری کووید -19) طی شبانه روز گذشته جان 126 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 34 هزار و 79 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه عصر ایران

از دیروز تا امروز 5 خردادماه 1402 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 26 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 10 نفر از آنها بستری شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود 80 درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند، چقدر است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت قطعنامه‌ای درخصوص وضعیت سلامتی در فلسطین اشغالی و مسئولیت اسرائیل تصویب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: سکته مغزی، با ایجاد اختلال حرکتی و ناتوانی در افراد بالغ مشکلات بسیاری را برای افراد و جامعه ایجاد می کند و از این رو شناسایی عوامل خطر و زمینه ساز این بیماری می تواند در پشگیری از بروز این عارضه نقش پررنگی داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن آذری پور عضو کمیته آموزش ارتقای سلامت در ستاد کشوری کنترل دخانیات به مناسبت هفته جهانی بدون دخانیات در برنامه «روزنه» رادیو گفت وگو اظهار کرد: سیگار کشیدن هم یک نوع اعتیاد و عادت است و بنابراین ترک آن هم کار ساده‌ای نیست. وی افزود: شرط اول ترک سیگار در کسانی که سیگاری هستند و مواد دخانی مصرف می‌کنند خواست قلبی و اراده شخصی و داشتن یک انگیزه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که برای حضور در اجلاس جهانی سالانه سازمان جهانی بهداشت در ژنو به سر می‌برد، در تماس تلفنی با سرپرست اورژانس استان تهران، آخرین وضعیت نیروی اورژانسی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته را پیگیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در جدول جهانی «ورلداُمتر»، کروناویروس (عامل بیماری کووید -19) طی شبانه روز گذشته جان 438 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 54 هزار و 907 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت پیگیر ضرب و شتم و حمله به ماموران و پرسنل اورژانس شد.

خبرگزاری دانشجو

بعد از انتشار خبر ضرب و شتم شدید نیرو‌های اورژانس بلافاصله وزیر بهداشت در تماس تلفنی با سرپرست اورژانس استان تهران از مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو محل برگزاری اجلاس جهانی سالانه سازمان جهانی بهداشت آخرین وضعیت نیروی اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفته را پیگیری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، با اشاره به شیوع بالای دیابت در کشور گفت: با اصلاح شیوه زندگی، تا حدود زیادی می توان از ابتلا به دیابت نوع 2 پیشگیری کرد.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت گفت: تحریم‌های ناجوانمردانه، ظالمانه و غیرقانونی نظام استکبار، مردم ایران را از دسترسی به برخی داروها و تجهیزات پزشکی محروم کرده است و سازمان بهداشت جهانی باید در این زمینه اقدامی مؤثر صورت دهد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در هفتاد و ششمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو گفت: با توجه به اثرات نامطلوب تحریم‌ها و درگیری‌ها بر سلامت، خطرات و چالش‌های سلامت عمومی افراد تحت تحریم نباید از دید مجمع جهانی بهداشت دور بماند.