جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر آمار به‌روز شده کرونا در جهان، مجموع مبتلایان به این بیماری تاکنون به 688 میلیون و 241 هزار و 752 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 874 هزار و 172 بیمار کووید نیز تایید شده است.

وب‌گاه فرارو

گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند؛ اما می‌توان با چند راهکار از آسیب به چشم در فصل تابستان و در معرض نور خورشید محافظت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در نشست هم اندیشی اعتبار بخشی آموزش پزشکی با حضور رئیس فدراسیون جهانی آموزش پزشکی WFME در محل وزارت بهداشت گفت: کار‌های بزرگی در 44 سال گذشته پس از انقلاب اسلامی در حوزه سلامت انجام شده است، اما در همین زمینه آموزش پزشکی را یکی از کار‌های زیربنایی می‌دانیم و برای سنجش کیفیت آموزش، اعتباربخشی مؤسسه‌ای و اعتباربخشی برنامه‌ای را...

خبرگزاری مهر

معاون تحقیقات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: کنگره تحقیقات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سال آینده و با شرکت کشورهای G5 به شکل بین المللی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران خود را همکار فدراسیون جهانی آموزش پزشکی (WFME) می داند و آماده ایم از توان ارزیابی کمی و کیفی ایران برای اعتباربخشی رشته پزشکی در منطقه استفاده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان تأکید می‌کنند کسانی که در طول روز بی تحرک هستند باید زمانی از وقت خود را به ورزش اختصاص دهند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به این که متناسب با زیرساخت ها و ظرفیت ها، به تربیت نیروی انسانی برخوردار از دانش و تجربه اهتمام می‌ورزیم، گفت: حفظ و ارتقای کیفیت پزشکی کشور، مورد انتظار همگان است؛ بنابراین نمی توانیم کیفیت را فدای کمیت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت از لغو وضعیت اضطراری جهانی در مورد ویروس آبله میمون خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل سازمان جهانی بهداشت از لغو وضعیت اضطراری جهانی در مورد ویروس آبله میمون خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت طی یک نشست خبری اعلام کرد که وضعیت اضطراری جهانی در مورد ویروس آبله میمون پایان یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت طی یک نشست خبری اعلام کرد که وضعیت اضطراری جهانی در مورد ویروس آبله میمون پایان یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، عدم وزش باد مؤثر تا صبح امروز (22 اردیبهشت) سبب انباشت آلاینده‌ها می‌شود. هرچند باتوجه به کاهش تردد خودروها در روز تعطیل از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در حاشیه شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تالار ابن سینا، اظهار داشت: پزشکان ایرانی در سطح بسیار بالای علمی تربیت می‌شوند و در دنیا، از بهترین پزشکان هستند؛ بنابراین لازم است کیفیت آموزش پزشکی را حفظ و تقویت کنیم و باتوجه به زیرساخت‌های موجود، به حداکثر پذیرش و تربیت نیروی انسانی اهتمام داشته باشیم. وی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طی یک مطالعه جدیدی که بر روی تعداد زیادی افراد انجام شده، دریافته‌اند که یک ساعت بیشتر از حد معمول خوابیدن می‌تواند منجر به کاهش وزن انسان طی دو هفته شود.