جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: طبق مطالعات انجام شده از سال 95 تا 1400، میزان مصرف سیگار در دختران نوجوان ایرانی 133 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: براساس داده‌های به‌روز شده در جدول جهانی «ورلداُمتر»، کروناویروس (عامل بیماری کووید -19) طی شبانه روز گذشته جان 127 بیمار را در کل کشورهایی که آمار رسمی ارائه می‌دهند، گرفته و 35 هزار و 102 ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وب‌گاه فرارو

نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود 80 درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند، چقدر است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

سناریوهای آخرالزمانی می‌گویند که ممکن است بشریت در رسیدگی به مسائلی که می‌تواند در حال حاضر تغییر دهد و برای تضمین کردن آینده هماهنگ‌تر مشارکت اجتناب‌ناپذیر ما با هوش مصنوعی، فوق‌العاده ناکام باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه جدید (WHO) درباره واکسن کرونا منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود 80 درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند، چقدر است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین نیکنام، به نمایندگی از وزیر بهداشت، در نشست مجازی وزرای بهداشت کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها، در هفتاد و ششمین مجمع جهانی بهداشت به ایراد سخنرانی پرداخت. متن کامل سخنرانی دستیار ویژه وزیر خوشحالم که فرصتی برای شرکت در نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در هفتاد و ششمین مجمع جهانی بهداشت به میزبانی دولت جمهوری آذربایجان فراهم شد....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس اداره کنترل سل و جذام مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت نتیجه بررسی‌ها به 386 مورد بیمار مبتلا به سل ریوی منجر شد که برای همگی پس از تشخیص، درمان رایگان آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه فردا روز ملی جمعیت است گفت: یکی از مشکلاتی که امروزه با آن مواجهیم و بر همه ما تکلیف است که در این باره فعالیت کنیم، همین موضوع جمعیت است. متاسفانه رشد جمعیت ما کاهش یافته و از رشد چهار برابری که داشته اکنون به یک برابر رسیده و یک فاجعه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل استفاده از چت ربات هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی شرکت OpenAI را برای کارمندانش محدود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار یک آهنگ از خواننده‌ای قدیمی و درگذشته، باعث شد تا بحث «هوش مصنوعی» در توییتر فارسی حسابی داغ شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تنها با یک بار اندازه‌گیری فشارخون نمی‌توان گفت که فرد مبتلا به فشارخون بالا است. برای تشخیص این بیماری ممکن است پزشک از شما بخواهد به مدت چند روز فشارخون خود را اندازه گیری کرده و یادداشت کنید و حداقل دو بار توسط پزشک ویزیت شوید.

خبرگزاری فارس