جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر آمار به‌روز شده کرونا در جهان، مجموع مبتلایان به این بیماری تاکنون به 688 میلیون و 91 هزار و 303 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 873 هزار بیمار کووید نیز تایید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با توجه به تعهد کشورمان به سازمان جهانی بهداشت برای ریشه کنی فلج اطفال، تقویت نظام مراقبت فلج شل حاد با اهمیت زیادی پیگیری شده است و در همین راستا با توجه به برخی ترددهای مجاز و غیرمجاز از مرزهای مشترک با دو کشور همسایه با وضعیت اندمیک شیوع این بیماری، هر سال کمپین‌های واکسیناسیون علیه این بیماری در کودکان زیر 5 سال اتباع خارجی در کشورمان برگزار و جمعیت غیرایرانی واکسینه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه پایان وضعیت اضطرار کووید 19، به معنای پایان کرونا نیست، گفت: ممکن است در آینده، جهشی در کرونا اتفاق افتد که هم سرایت‌پذیری و هم کشندگی‌اش بالاتر رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه پایان وضعیت اضطرار کووید 19، به معنای پایان کرونا نیست، گفت: ممکن است در آینده، جهشی در کرونا اتفاق افتد که هم سرایت‌پذیری و هم کشندگی‌اش بالاتر رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عشرتی تاکید کرد: نمی‌توانیم اعلام کنیم که کرونا پایان یافته و باید همچنان آمادگی‌مان را به ویژه از نظر سیستم‌های بهداشتی حفظ کنیم.

خبرگزاری تسنیم

نماینده سازمان بهداشت جهانی از تلاش‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در ارتقای سلامت منطقه و احیای فعالیت‌های گروه پنج سلامت از طریق برگزاری اجلاس این گروه در تهران قدردانی کرد.

وب‌گاه فرارو

تعدادی از استان‌های ما به دلیل شیوه زندگی و ازدواج فامیلی دارای بیشترین فراوانی بیماری‌ها هستند، اما بیماری‌هایی از جمله، بیماری پروانه‌ای، فیبروماتوز (بیماری ژنتیکی که توده‌های متعدد در بدن بروز می‌کند) دیستروفی ماهیچه‌ای (تحلیل عضله‌ای) و بیماری ALF (نارسایی حاد کبدی) از بیماری‌هایی‌اند که تعداد ابتلا در آن‌ها کم و حدود 500 تا 600 نفر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دی ماه سال گذشته تاکنون حدود 200 مورد ابتلا به سرخک در کشور شناسایی شده و بسیاری از آنها در گروه سنی زیر 10 سال قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر بهداشت با اشاره به اظهارات اخیر سازمان جهانی بهداشت مبنی بر اعلام پایان وضعیت اضطراری کرونا در دنیا، گفت: با پایان وضعیت اضطراری، محدودیت‌ها برداشته می‌شود اما با توجه به اینکه همچنان کرونا در دنیا فعال است، هنوز پایان این بیماری اعلام نشده است.

وب‌گاه فرارو

طاهرزاده در مورد سایر عوارض بارداری در سنین زیر 18 سال می‌گوید: «فرزندان حاصل از این بارداری دارای وزن پایین هستند و معمولا دچار زایمان زودرس می‌شوند. در یک جمله می‌شود گفت که عوارض بارداری در زیر 18 سال بیشتر است». او در مورد پرخطربودن بارداری در سنین بالای 35 سال هم توضیح می‌دهد: «امکان سقط جنین و ناهنجاری‌های مادرزادی در بارداری‌های بالای 35 سالگی بیشتر است. به همین دلیل انجام آزمایش‌های...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان این‌که پایان کرونا هنوز اعلام نشده است، گفت: با لغو وضعیت اضطراری کرونا افراد می‌توانند بدون انجام تست و کارت واکسن کرونا، از کشوری به کشور دیگر سفر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایان کرونا به عنوان یک وضعیت اضطراری بهداشتی جهانی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از استان‌های ما به دلیل شیوه زندگی و ازدواج فامیلی دارای بیشترین فراوانی بیماری‌ها هستند اما بیماری‌هایی از جمله، بیماری پروانه‌ای، فیبروماتوز (بیماری ژنتیکی که توده‌های متعدد در بدن بروز می‌کند) دیستروفی ماهیچه‌ای (تحلیل عضله‌ای) و بیماری ALF (نارسایی حاد کبدی) از بیماری‌هایی‌اند که تعداد ابتلا در آن‌ها کم و حدود 500 تا 600 نفر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا دستور صادرشده در اکتبر 2021 برای منوط کردن سفرهای هوایی به تزریق واکسن کرونا را در فرمانی اجرایی لغو کرد.