جمعه 30 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع در پایتخت سودان از سر گرفته شد.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه الجزیره امروز (یکشنبه) گزارش داد درگیری ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع در شهر خارطوم پایتخت سودان با سلاح های سبک و سنگین از سر گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سویه جدیدی از کووید 19 از هند آمده است که به طور ویژه کودکان خردسال را هدف قرار می‌دهد و می‌تواند موجب بروز عفونت چشمی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: طبق اعلام یک متخصص اطفال هندی، سویه جدیدی از کووید 19 از هند آمده است که به طور ویژه کودکان خردسال را هدف قرار می‌دهد و می‌تواند موجب بروز عفونت چشمی شود.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست، 11 شهر در وضعیت نارنجی، 146 شهر در وضعیت زرد و 291 شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تعداد کل ماماهای شاغل در بخش خصوصی و دولتی، 46 هزار و 887 است.

وب‌گاه فرارو

سویه جدید با نام ایکس بی بی.1.16 که آرکتروس هم نامیده می‌شود از زیرشاخه‌های کووید 19 است که در هند شیوع یافته است و به گونه غالب در این کشور تبدیل شده است و حالا به سی کشور دیگر از جمله آمریکا، ژاپن و کشور‌های اروپایی هم وارد شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هم چند روز گذشته گفت که این سازمان دیگر کووید -19 را یک وضعیت اضطراری بهداشتی جهانی نمی‌داند و در عین حال تاکید کرد که این عفونت همچنان تهدیدی برای سلامت مردم است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر توضیحاتی درباره واکسن‌های مورد نیاز زائران حج تمتع و جزئیات خریداری دارو از عربستان ارائه داد.

وب‌گاه گسترش

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: اعلام پایان وضعیت اضطراری کرونا به هیچ عنوان به معنای پایان وجود کرونا نیست؛ سازمان بهداشت جهانی تنها "شرایط اضطراری" را پایان یافته اعلام کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به بهره‌مندی زنان مهاجر افغانستانی از پوشش بهداشتی گفت: با توجه به توانمندی بالای بانوان پزشک ایرانی برای درمان بیماری‌های زنان، ایران می‌تواند نسبت به خدمت‌رسانی و آموزش به زنان افغانستانی اقدام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت:‌بنابر آمار به‌روز شده کرونا در جهان، مجموع مبتلایان به این بیماری تاکنون به 687 میلیون و 699 هزار و 269 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 870 هزار و 762 بیمار کووید نیز تایید شده است.